j20tupps Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hvor mange menn her har kjøpt/har tenkt på å kjøpe klipp, bilder eller truser av jenter? Hva er det dere liker med det? Er det spennende at hun er ukjent, ung, pen ? Har/hadde du dame da du gjorde det? Nysgjerrig på hva slags menn man kommer i kontakt med...
Sphere Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Nei, det har jeg aldri gjort. Men en eks ga meg hennes brukte da hun reiste bort. Mens vi enda var kjærester da. Jeg likte gesten, selv om jeg aldri kunne ha tenkt meg å oppsøke slikt selv. Jeg elsket duften og smaken av henne, men følte ikke for å lukte og smake på denne trusa av den grunn. Blir litt for sært for meg. 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 23 minutter siden, j20tupps skrev: Hvor mange menn her har kjøpt/har tenkt på å kjøpe klipp, bilder eller truser av jenter? Hva er det dere liker med det? Er det spennende at hun er ukjent, ung, pen ? Har/hadde du dame da du gjorde det? Nysgjerrig på hva slags menn man kommer i kontakt med... Jeg tipper at en jente truse passer noe særlig godt på meg..... 🤔
Kragebein Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep. Kragebein, adm
Katten.2.0 Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 Har hjulpet flere med å selge/trygghet, og du opplever alle slags type menn. Veldig mye useriøst, så du må sile ut de som åpenbart kun vil prate. Det aller viktigste er å avslutte samtalen om han gir en dårlig følelse! Din sikkerhet og emosjonelle trygghet er det viktigste.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 Likte å lukte på trusene til mine kjærester hvis de var borte, likte lukten, og jeg må ærlig si at jeg ikke er noen slik stereo typ sniffer heller. Vil ikke sniffe på ukjente damers truser. Men med kjærestene mine igjennom årene og hun jeg har nå så kunne jeg og kan jeg bli kåt av så og si alt av henne. Men ikke damer som ikke er kjæresten min mann 35 Anonymkode: d1657...c37 2
Bamseklemmer Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Har aldri gjordt det i forhold, blir neppe så desperat at jeg kjøper av noen ukjente heller. Seksuell nytelse skal være gratis, når jeg får behov for det må det bli en byttehandel av tjenester😉 Jeg prøvde en sånn livecam med ei fra mitt fylke, kjente henne igjen på fingertattoen hennes. Jeg holder klokelig kjeft, fordi jeg setter anonymiteten meget høyt... 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 Jeg har fått maannge forespørsler om det. Og 99% av de er døds ekle som spør om de kan få sleike meg når vi møtes, om de kan få ta den av meg og kjenne med en finger, om de kan få runke og sprute på meg osv. Og det er ikke nok med at man føler seg som en skikkelig ekkel uggen sædbøtte av å få sånne meldinger, men det værste er at de mennene som skriver mer nøytralt og virker mer normale også viser seg å ta det som en selvfølge å bare kunne få dyppe pikken fort ved overlevering for litt ekstra penger osv. Det er en mildere form for prostitusjon å selge truser, som i de fleste tilfeller leder til prostitusjon og overgrep. Ikke begynn med det! Anonymkode: 82045...12b 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 På 1.1.2020 den 15.32, j20tupps skrev: Hvor mange menn her har kjøpt/har tenkt på å kjøpe klipp, bilder eller truser av jenter? Hva er det dere liker med det? Er det spennende at hun er ukjent, ung, pen ? Har/hadde du dame da du gjorde det? Nysgjerrig på hva slags menn man kommer i kontakt med... Jeg har gjort det to ganger med to forskjellige jenter. Begge gangene kom de på besøk hjem til meg og jeg fikk muligheten til å kle meg naken, ta av de trusene og studere de fra alle mulige vinkler. Jeg tror det var en ok opplevelse for begge parter, begge jentene ble i hvert fall værende lenger på besøk enn det som var avtalt (ca én time begge to). Jeg gikk bl.a. naken rundt i leiligheten og serverte kaffe etterpå til den ene jenta😅 Jeg har hatt litt kontakt med den ene jenta i etterkant og hun kunne gjerne tenke seg å møte meg igjen. Den andre jenta sa at det bare var å ta kontakt hvis jeg hadde noen andre fantasier. Ikke aktuelt for meg å gå noe videre (f.eks. kjøpe sex eller krysse noen andre grenser ) så jeg har ikke fulgt dette opp... Hilsen mann 38 som nå har realisert noen fantasier som jeg har båret på i noen år Anonymkode: 13c00...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå