AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Dater en dame nå som visst nok får vaginal orgasme ganske lett, men da stort sett i tett misjonær(har banan pikk). Men hun virker helt umettelig på sex og så kjapt vi starter å kysse, så vill hun at jeg skal fingre henne osv. Blir nesten litt for mye for en enkel kar som meg som nærmer seg 40år. Selv om hun kommer lett, så blir på en måte ikke så spennende mer når hun blir så "tilgjengelig". Jeg burde jo egentlig vært glad for å møte en dame som får så lett vaginal orgasme, så vet ikke helt hva som skjer. Føler ikke jeg må jobbe noe for å gi henne nytelse, og er jo på en måte det jeg er vandt til. Er jeg urimelig som tenker slik? Hun burde jo egentlig vært drømme dama seksuelt, men kanskje heller for en 20 åring som er konstant kåt? Eller kanskje jeg innerst inne ikke tenner nok på henne, selv om hun ser veldig flott ut? Kjedelig at sex innimellom er så komplisert. Anonymkode: 49195...ee0
kisskissbangbang Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Nå håper jeg at alle som svarer i denne tråden har i bakhodet at TS er i en vanskelig og sårbar posisjon. Det er litt av en skjebne, dette her. Jeg har ingen gode råd, TS, jeg bare sender gode tanker din vei.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Dette er nok samme TS som foretrekker petite kvinner. Kjenner skriveleifen "vell". Du liker å trolle du. Hvorfor så bitter? Kjærlighetssorgen kanskje? Anonymkode: 30b2b...310
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er nok samme TS som foretrekker petite kvinner. Kjenner skriveleifen "vell". Du liker å trolle du. Hvorfor så bitter? Kjærlighetssorgen kanskje? Anonymkode: 30b2b...310 Lagt merke til at mange skriver "vell". Gudene vet hvorfor. Anonymkode: 8a885...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå