AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Har en utrolig god venninne. Har prøvd å få hun med på ting at vi kan treffes men hun kan aldri og mannen hennes finner alltid på ting å gjøre slik at hun ikke får alene tid. Har vært på grensen til å bare gi opp å spørre om hun vil finne på noe en dag siden jeg føler at jeg maser. Men har sagt til henne at jeg gir aldri opp og hun håpet ikke det heller. Skal jeg bare være tålmodig og vente? Vi har jo det kjempe gøy når vi først er med hverandre. Anonymkode: e4a9c...a4c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, Forumhei skrev: Beste er vel om du får mann også😊 Jeg har jo det. Men har ventet 1 år på å få hun med ut på jentekveld, kino slike ting men hun sier hun vil men kan ikke Anonymkode: e4a9c...a4c 1
Gjest Forumhei Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Da vil hun ikke😊, samme gjør kona til venninne sin, jeg har sakt at hun må bare prioritere henne litt også, men kona vill ikke. Så hun skylder på at vi er opptatt, selv når vi ikke har planere.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Høres ikke ut som hun vil være venninnen din, mer.. Anonymkode: 55681...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres ikke ut som hun vil være venninnen din, mer.. Anonymkode: 55681...b3e Men hun er bestevenninnen min. Er ikke lett å bare avslutte det. Eller burde jeg vente å se om hun spør meg? Anonymkode: e4a9c...a4c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 4 minutter siden, Forumhei skrev: Da vil hun ikke😊, samme gjør kona til venninne sin, jeg har sakt at hun må bare prioritere henne litt også, men kona vill ikke. Så hun skylder på at vi er opptatt, selv når vi ikke har planere. Men er det en grunn til at hun ikke vil? Anonymkode: e4a9c...a4c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #8 Skrevet 1. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun er bestevenninnen min. Er ikke lett å bare avslutte det. Eller burde jeg vente å se om hun spør meg? Anonymkode: e4a9c...a4c Hun var kanskje din bestevenninne, men ikke nå lengre. Anonymkode: 55681...b3e 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #9 Skrevet 1. januar 2020 Naturlig når mange kommer i forhold så kutter de ut andre relasjoner. Anonymkode: 5f247...9e8 1
Gjest Forumhei Skrevet 1. januar 2020 #10 Skrevet 1. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det en grunn til at hun ikke vil? Anonymkode: e4a9c...a4c Ikke noe annet et at det er tiltak, hun har det litt for godt hjemme, med eller uten meg. Jeg er opptatt med trening og hobby rett som det er..så ikke jeg som stjeler tid😊
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #11 Skrevet 1. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en utrolig god venninne. Har prøvd å få hun med på ting at vi kan treffes men hun kan aldri og mannen hennes finner alltid på ting å gjøre slik at hun ikke får alene tid. Har vært på grensen til å bare gi opp å spørre om hun vil finne på noe en dag siden jeg føler at jeg maser. Men har sagt til henne at jeg gir aldri opp og hun håpet ikke det heller. Skal jeg bare være tålmodig og vente? Vi har jo det kjempe gøy når vi først er med hverandre. Anonymkode: e4a9c...a4c Du må bare praktisere forslag - nei/ja - hennes tur. Det kan være at «hennes tur» aldri kommer. Eller det kan ta år. Akkurat det må du bare avfinne deg med at du ikke kan styre. Anonymkode: 8d396...aee
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #12 Skrevet 1. januar 2020 Når man kommer i et forhold endrer prioriteringer og interesser seg. Det kan føles som venner som at man ikke er ønsket som venn mer, men det er ikke det det dreier seg om. Mange foretrekker helt frivillig å ha kjærestetid istedet for venninnetid. Men om du har andre indikasjoner på at han kontrollerer henne med psykisk eller fysisk makt og at hun mistrives så bør du snakke med henne å si at du bekymrer deg for om han kontrollerer og manipulerer henne. Trå forsiktig om du tar det opp, indikasjonene skal være sterke! Du kan foreslå å gjøre noe samlet, ta ut å spise alle sammen, gå på teater alle sammen, du kan foreslå å treffe henne i lunjsen eller ta følge hjem fra jobb eller foreslå å dra på matvarehandel og storinnkjøp sammen, sånn at dere kan kombinere venninne tid med plikter. Anonymkode: 46b99...8c8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #13 Skrevet 1. januar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturlig når mange kommer i forhold så kutter de ut andre relasjoner. Anonymkode: 5f247...9e8 Men vi har jo begge menn, side før vi ble venner og, og barn Anonymkode: e4a9c...a4c
K1970 Skrevet 1. januar 2020 #14 Skrevet 1. januar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vi har jo begge menn, side før vi ble venner og, og barn Anonymkode: e4a9c...a4c Kan det være at hun ikke kan pga mannen?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #15 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, K1970 skrev: Kan det være at hun ikke kan pga mannen? Ja virker lit som om han bli sur vis hun sier ifra, f. Eks at hun ikke er så gira å få besøk eller sånn. Og at hun ikke kan si nei for da blir det dårlig stemning Anonymkode: e4a9c...a4c
K1970 Skrevet 1. januar 2020 #16 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja virker lit som om han bli sur vis hun sier ifra, f. Eks at hun ikke er så gira å få besøk eller sånn. Og at hun ikke kan si nei for da blir det dårlig stemning Anonymkode: e4a9c...a4c Ikke gi henne opp. Jeg ventet i 15 år på min venninne. I dag er hun i ferd med å flytte ut og er enormt takknemlig for at jeg aldri ga henne opp - slik absolutt alle gjorde. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #17 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, K1970 skrev: Ikke gi henne opp. Jeg ventet i 15 år på min venninne. I dag er hun i ferd med å flytte ut og er enormt takknemlig for at jeg aldri ga henne opp - slik absolutt alle gjorde. Nei kommer aldri til å gi hun opp. Hun er helt fantastisk og hun sier selv at hun har mistet noen venner siden de tror hun ikke vil snakke eller bryr seg. Og hun vet hun har meg No matter what. Er bare litt kjedelig og hele tiden høre at hun ike kan eller har tid. Skal jo møtes snart så er veldig glad for de. Men aldri jentekveld. Anonymkode: e4a9c...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #18 Skrevet 1. januar 2020 Jeg ville undersøkt hva som gjør at mannen hennes begrenser henne fra å være sammen med venner. Det lukter sjalu mann lang vei. Det er ikke positivt for venninnen din. Har du mulighet til å ta en lunsj med henne på arbeidsplassen hennes for å høre hva som foregår? Anonymkode: afd06...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #19 Skrevet 1. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville undersøkt hva som gjør at mannen hennes begrenser henne fra å være sammen med venner. Det lukter sjalu mann lang vei. Det er ikke positivt for venninnen din. Har du mulighet til å ta en lunsj med henne på arbeidsplassen hennes for å høre hva som foregår? Anonymkode: afd06...b8d Ja er liksom alltid han som skal noe så hun må bli hjemme med barn, litt leit at jeg alltid får Nei😕 ja vi tar lunsj, hun jobber ikke da, men vet ikke helt hvordan jeg eller hva jeg si Anonymkode: e4a9c...a4c
Gjest O.G. Skrevet 1. januar 2020 #20 Skrevet 1. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Naturlig når mange kommer i forhold så kutter de ut andre relasjoner. Anonymkode: 5f247...9e8 ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå