AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Jeg hadde endel problemer med boligen jeg bodde i, så etter nye og fant flere gode alternativ. Jeg leier bolig. Nå har jeg mistet roten helt. Vet ikke hvor jeg vil, skal eller burde. Og oppsigelsestiden min renner ut om 3 mnd. Hva gjør jeg nå. Jeg har og et barn. Som har nettverk et annet sted, men familien vår setter store protester på at jeg vurderer dette. Det eneste stedet barnet vil til. Hva gjør jeg nå da.. dit eller dit.. helt forvirret nå. Jeg hadde bestemt meg, var sikker i min sak. Og nå er jeg helt kaotisk i hodet. Skal vi dit dit eller dit.. ut må vi pga oppsigelse.. hvordan sortere tankene?. Anonymkode: 27e47...0cd
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 For lite info. Hva er alternativ 1 dit barnet vil og hva er alternativ 2 der familien din vil? Jobb, skole, nettverk spiller jo inn. Anonymkode: 393bf...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Barnet ditt har nettverk et annet sted, og det er bra. Men har DU et nettverk og jobb på den plassen? Du skriver ikke om du har småbarn eller en tenåring, har du småbarn så er det viktig at du også har et nettverk slik at du har tilgang til barnevakt. Anonymkode: a7ed0...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For lite info. Hva er alternativ 1 dit barnet vil og hva er alternativ 2 der familien din vil? Jobb, skole, nettverk spiller jo inn. Anonymkode: 393bf...8ee Ja. Jobb har jeg ikke noen steder, skolen barnet er på nå troves han ikke på. Savner sin gamle skole. Nettverk har vi begge steder. Anonymkode: 27e47...0cd
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Vi har bare bodd her i 1,5 år. Pga en livskrise. Når har bostedet plaget neg i et år og jeg blir deprimert av hele botilværelsen. Alt av andre boliger forsvinner fordi jeg har så lang oppsigelsestid og nå sa jeg opp før jul. Og nå vet jeg ikke helt hvor å gjøre av meg. Der vi kom fra er 6 timer med bil unna. Og alle vil ha oss. Om dere skjønner. Men jeg innser nå at jeg har gjort noe lite gjennomtenkt da jeg ikke aner hva som er det beste. Anonymkode: 27e47...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå