AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Har hørt mye bra om Carl Frode Tillers bøker, men finner de kun på nynorsk. Er alle bøkene hans nynorsk, eller fins de i bokmål også? Anonymkode: 53cd8...a39
Leo Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Han skriver så vidt jeg vet alt på nynorsk og bøker utgitt på nynorsk "oversettes" ikke. Nå skriver han imidlertid et moderne og lettfattelig nynorsk så jeg vil ikke tro du vil få noen problemer med språket.
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt mye bra om Carl Frode Tillers bøker, men finner de kun på nynorsk. Er alle bøkene hans nynorsk, eller fins de i bokmål også? Anonymkode: 53cd8...a39 Mener du at man skal oversette fra nynorsk til bokmål? Da må man vel oversette alle bøker fra bokmål til nynorsk også da? Han skriver på nynorsk, så da finner du dem ikke i bokmål... Men jeg er sikker på at du klarer å lese dem likevel 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Joda. Man finner noen bøker på bokmål. Men også på engelsk om man skulle foretrekke det 😊 https://www.tanum.no/forfattere/Tiller, Carl Frode?contributorsFor=Tiller%2C+Carl+Frode&view=products-one&start=0#searchresult Anonymkode: bb171...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå