Gå til innhold

Klassisk brun kåpe, hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt en brun enkel kåpe til ikke en altfor dyr pris?

Anonymkode: aaf60...67e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Tise, kan finne noen kupp der :) Tise er en app der man kan selge og kjøpe brukte klær, interiør, sko osv osv, hvis jeg ikke husker helt feil så var det Jenny Skavlan som var med å starte Tise. 

Jeg har kjøpt meg både frakk og kåpe av god kvalitet via Tise, ikke var det dyrt heller. Både den sorte frakken og den brune  kåpa er i ull, betalte 800kr for frakken og 500kr for kåpen. Begge to er av dyrt merke. 

Tise har en god søkefunksjon der du kan søke på f.eks ullkåpe, kvinne, str M, da sorterer appen etter de filtrene du har lagt inn og snevrer inn de aktuelle plaggene for deg. 

Såklart kan man gjøre et bomkjøp, men da er det jo bare å selge det igjen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, skruf skrev:

Sjekk ut Tise, kan finne noen kupp der :) Tise er en app der man kan selge og kjøpe brukte klær, interiør, sko osv osv, hvis jeg ikke husker helt feil så var det Jenny Skavlan som var med å starte Tise. 

Jeg har kjøpt meg både frakk og kåpe av god kvalitet via Tise, ikke var det dyrt heller. Både den sorte frakken og den brune  kåpa er i ull, betalte 800kr for frakken og 500kr for kåpen. Begge to er av dyrt merke. 

Tise har en god søkefunksjon der du kan søke på f.eks ullkåpe, kvinne, str M, da sorterer appen etter de filtrene du har lagt inn og snevrer inn de aktuelle plaggene for deg. 

Såklart kan man gjøre et bomkjøp, men da er det jo bare å selge det igjen :) 

Er det lettere å få solgt på Tise enn Finn?☺

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lettere å få solgt på Tise enn Finn?☺

Usikker, har ikke brukt Finn så mye. 

Men definitivt lettere å få solgt via Tise kontra kjøpe-selge-grupper på Facebook 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...