Gå til innhold

Avslappende ikke-seksuelle kosestillinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet et sted man kan lete etter videoer eller tegninger over gode og avslappende stillinger bare for å kose, kysse, slappe av sammen som ikke innebærer sex? Enten det er for å kysse, klemme, nærhet når man ligger ved siden av hverandre eller sover sammen i seng/sofa, sitter i kroken på sofaen osv. Ene hvile hodet på andre men fortsatt kunne se TV skjerm og slikt. 

På sett og vis finner man ut av det, men er jo ofte slik at armer kan komme i klem, at hoder fort blir tunge, og at det rett og slett ser mer behagelig ut enn det er!

Anonymkode: 9d19f...83a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liggende mellom beina til den andre med hodet hvilende på magen eller på en pute på magen. Så kan personen kose med håret mitt :sjenert:

Liker også å ligge på langs med hodet i fanget om den andre sitter. Eller fjerne ryggputene i sofaen for ekstra god spooneplass. 

Anonymkode: 8badf...832

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten det er for å kysse, klemme, nærhet når man ligger ved siden av hverandre eller sover sammen i seng/sofa, sitter i kroken på sofaen osv. Ene hvile hodet på andre men fortsatt kunne se TV skjerm og slikt. 

Det er jo slikt man gjør etter sex. For meg er det kul umulig og kysse og klemme uten at jeg ikke blir tent...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kosingen kan jo fort ende i sex. Sier ikke at det skal være "de minst tennende kosestillingene" (man må gjerne bli tent av dem). Men bare at de er ment for god og avslappende kos fremfor annen litteratur som fokuserer på sexstillinger.

Anonymkode: 9d19f...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...