AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Av en eller annen grunn blir jeg alltid skikkelig tankefull når året nærmer seg slutten, og som regel sitter jeg med vonde tanker og følelser. Jeg tenker på hvor vond 2019 var, at 2018 var et mye finere år, og at jeg går inn i 2020 med dårlig selvtillit, ensomhet og depresjon. Ble dumpet for et halvt år siden, og tenkte utrolig mye på ham hele jula. Høytider er ekstra såre når jeg mangler en jeg er glad i. Er ganske pessimistisk nå. Kjærlighetssorgen er med meg inn i 2020. Jeg har alltid tenkt at uttrykket "nytt år, nye muligheter, blanke ark" bare er tull, men skulle allikevel ønske at jeg hadde klart å kaste fra meg sorgen når klokka ble 00:00 i natt. Hvor enn dumt det høres ut. Er det flere her som er tankefulle nå? Jeg føler meg ganske lost. 😂 Anonymkode: 2f78e...784
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Jeg tenkte en del over året i hele desember. Håper på et langt bedre år i år. Gjør også selv alt for å prøve å oppfylle drømmene mine. Anonymkode: 318b6...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå