AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 2019 har vært fylt med kreft og ufrivillig barnløshet og mer kreft. Jeg syns året kan dra til helvete. Kreft kan dra til helvete. I 2020 kommer jeg til å miste deg, mitt sikkerhetsnett. Du snakker om neste jul jeg vet at neste jul er du ikke her. Jeg vil stoppe tiden slik at du kan være her slik du er nå. Jeg må stålsette meg for 2020, men jeg har stålsatt meg i hele 2019 og tror ikke jeg orker mer. Og så forsvinner du som tar meg i mot som er mitt nett. Anonymkode: a63ed...578 3
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Ufff. ... Ønsker deg vel, -og ønsker deg styrke til å gå videre. a. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 46 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev: Ufff. ... Ønsker deg vel, -og ønsker deg styrke til å gå videre. a. Takk, det trengs. Anonymkode: a63ed...578 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Stakkar 😥 Jeg håper virkelig at du vil finne gleden igjen, og at du holder deg sterk i tiden fremover. Går du til psykolog? Hvis ikke, er det kanskje lurt å begynne nå. Klem ❤ Anonymkode: ba94e...743
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Må grine litt nå. For meg var det 2018 som var det tyngste, vanskeligste året, året jeg mistet mitt sikkerhetsnett, mitt viktigste menneske, min kjære mann. Så jeg vet så alt for godt hva du går gjennom nå, og hva du har i vente fremover. Og det er beintøft. Det er mer enn noen burde forventes å klare. Men likevel er det noen av oss som må prøve, som må gjøre vårt beste og holde oss sterke, både for vår egen del og for dem som er i ferd med å forlate oss. For alternativet er så uendelig mye verre. Men vet du, selv om det virker uendelig fjernt her og nå så kommer livet før eller siden til å bli bedre igjen. Før eller siden begynner vi å leve igjen, du og jeg, i stedet for å bare eksistere. Jeg har ikke kommet helt dit enda, men jeg skimter et meningsfylt liv i det fjerne. Og det vil forhåpentligvis du også gjøre etter hvert. Men ja, kreft kan dra til helvete, det er sikkert og visst. 💔 Anonymkode: 949c2...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 Enig 2018 mistet jeg barnet jeg ønsket så inderlig og prøvde å få i 10 år. Håper dette året blir bra. Lykke til ts. Jeg håper og ber for det beste ❤️ Anonymkode: 2385f...007
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 Vond lesning ♥️ Mista mamma til kreft så altfor tidlig i 2019 og håper å føle meg mer som meg selv igjen i løpet av 2020, noen ganger er livet bare veldig hardt 💔 stor klem til deg♥️ Anonymkode: 905c5...f13
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #8 Skrevet 1. januar 2020 Takk alle sammen. Håper noe av det jeg ønsker meg ordner seg i 2020! Anonymkode: a63ed...578 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #9 Skrevet 1. januar 2020 Og til alle dere håper hver og en av dere kommer gjennom sorgen til slutt. Man gjør jo det. Anonymkode: a63ed...578 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå