Gå til innhold

Fuck 2019, håper på et bedre 2020.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selvfølgelig vært gode øyeblikk, og dem har vi satt pris på. Og vi har virkelig sprengt grenser, og lært mye nytt. Men alvorlig sykdom på barn, gjør noe med deg. Det å se barnet miste stadig flere muligheter, og å ikke kunne gjøre noe med det. 

Heldigvis har hun selv et positivt syn på livet, og gir ikke opp selv om hun ikke får oppleve så mye av vanlig hverdagsliv. 

Så sender noen varme tanker til alle dere som har hatt et tøft år. Husk at man blir sterkere av motgang, selv om det ikke alltid kjennes sånn. Jeg har blitt mye mer empatisk, og er flinkere til å se det om noen har tunge dager. 

Anonymkode: 0a278...0ca

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hatt et tøft år sjæl. Er optimist og hardtarbeidende, så håper 2020blir bra! 

Anonymkode: 1cddb...3e5

• Liker 3
Skrevet

Håper virkelig 2020 blir et braaaaa år! 🙏

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dagen i morgen blir iallefall ikke veldig bra :) Drikker meg drita i natt og tar morgendagen som den kommer, forholdet er mest sannsynlig over, og må bruke de første ukene på 2020 på å rydde opp. Hvordan er det mulig! Det ene året avsluttes verre en det andre :) 2020 et år nærmere trefrakken og fred!

Anonymkode: ce323...a04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi opp i startgropa, du over. Ting kan snu. Sender deg noen varme tanker og ønsker lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Starter bra 2020 også. Må trolig avlive hunden pga sykdom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier hvert år at DETTE året skal bli året jeg tar livet tilbake, men så blir det bare enda mer dritt. Men jeg gir ikke opp troen og håper at 2020 blir mitt år!!! 🧡💛💚❤️

Anonymkode: 78139...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...