Gå til innhold

Til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

1)Hva får dere ut av å være på KVG?

2)Har dere partner eller er du singel?

3)Har du møtt noen via KVG?

4)Hvor gammel er du?

5)Har du blitt klokere eller lurer du enda mer på kvinner som mennesker etter du begynte å lese/delta i tråder her?

Anonymkode: df627...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter KG.

Anonymkode: f5e93...453

• Liker 4
Skrevet

Kvg

Anonymkode: 821bf...1b6

Skrevet

Gift, liker å lese om temaer jeg ikke snakker om til vanlig. Men er litt oppgitt over alle trolletrådene, og alle som ikke forstår at det er trolling.

Har lest her i flere måneder, synes jeg har lært litt.

Anonymkode: 0339c...045

Skrevet

Ok, KG da, ser det skrives både KVG og KG så vanskelig så trodde begge deler gikk.

Skrevet

Ikke så mye, kanskje litt insikt i hvordan mange ulike kvinner tenker, ikke at det egentlig hjelper.

Singel

Ja

38

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

4)Hvor gammel er du?

5)Har du blitt klokere eller lurer du enda mer på kvinner som mennesker etter du begynte å lese/delta i tråder her?

1. Tidtrøyte. Jeg har hatt en jobb der jeg brukte uendelig med tid på flyplasslounger, hoteller, flytog og generelt ventetid, og jeg syntes det var mere Interesant å være på kg enn å løse Sudoku.

2. Gift fortsatt

3. nei, og har ingen ønske om det.

4. Blir 56 

5. Det er Interresant å lese på KG, men jeg føler ikke at jeg blir klokere av det. Man kan ikke lære mer hverken om kvinner eller menn her.

Man får ett litt mer realistisk forhold til populasjonen sin almendannelse og kunnskap om verden, og det var en litt dramatisk og deprimerende erfaring. Man lever lett i en boble av mennesker der man opplever at flertallet er flinkere og smartere enn deg selv. Det er litt mistrøstig å plutselig bli middels.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 1/1/2020 at 6:18 AM, AnonymBruker said:

4)Hvor gammel er du?

1. Underholdning når jeg kjeder meg, jeg kan si min mening og debatere om ulike temaer.

2. Jeg er gift.

3. Jeg føler ikke at dette er et passende sted å møte noen.

4. 30

5. Jeg leser ikke dette forumet fordi jeg lurer på hva kvinner mener, og det er mange menn her også. Jeg vil si at jeg har fått en bedre forståelse for hva gjennomsnittnordmenn tenker. Andre norske forumer har mye flere atypiske nordmenn.

Anonymkode: 3650a...29b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...