Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Timmi
Skrevet

Bestiller sjelden bukser på postordre/nett, fordi jeg er redd de ikke skal passe. Men har sjekket mål-/str.-skjema og alt, og har nå veldig lyst til å bestille denne.

Lurer bare på om modellen vil passe meg - jeg er ca. str. 36 (av og til 38 i bukser, men denne ser jo nokså rommelig ut, så vil bestille 36), ikke spes. lang (164), forholdsvis slank, men større underkropp enn overkropp. Har en rumpe som 'strutter' litt - ikke helt flat altså.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Timmi
Skrevet

Oi - den adressen var det visst lite å bli klok av...

Her er et bilde. Her er et. Og her er den på en modell...

Blir glad for kommentarer!

Gjest Tristessa
Skrevet

Nå viser linken din dessverre bare oversikten over alle jeansene som finnes på den siden, men jeg kan jo svare for jeans generelt: kjøp en størrelse mindre enn det du tror du vil trenge! Jeans vider seg ut en del, og det er emm. verre å kjøpe et par jeans som passer fint og så vider seg ut og blir slaskete og fæle enn å kjøpe noen som er pinetrange og senere blir perfekte.

Gjest gjest1
Skrevet

Tror det var noen her som hadde bestilt den buksa..den hadde visst ikke sett bra ut. Uformelig var vel ordet, om jeg ikke husker helt feil..

Du kan gjøre et søk på HM, kanskje du finner innlegget :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Åja, der kom link. Tja, det høres ut som om vi er noenlunde like i figuren. Selv foretrekker jeg trangere jeans, ellers blir jeg lett litt uformelig og får flat rumpe, men dette tror jeg sitter en del i hodet mitt og fordi vanen er vond å vende. Synes buksen ser veldig fin ut, og hvis du er vant med litt løsere bukser, hvorfor ikke?

Gjest siri piri
Skrevet

Synes de så veldig kule ut jeg! :D Men som du sier er det ikke alltid tilfelle når man får buksene og prøver dem på... Ville prøvd den i butikken først, om de har den der. Men da er jo kanskje hele poenget med postordre borte igjen...

Gjest gjest1
Skrevet

Passer den ikke så sender du den tilbake igjen. Jeg synes generelt bukser fra HM er litt små i størrelsen, dvs i forhold til for eksempel Vero Moda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...