Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes at den sitter fint på, men er litt kjedelig? For lite nyttår og glam kanskje? Venninnene mine pleier alltid å ha paljett/glitterkjoler.. men jeg føler meg ikke helt vel i de jeg har.. 

Jente 23 år. Skal spise middag med familien og på fest rundt kl. 22 :)

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/nly-trend-917/belted-structure-dress-088570-0074/

Anonymkode: 60b77...c0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin, glam den opp med et par svære øredobber og en glitterveske og glittersko hvis du har.  Rødt kan også funke fint til den.  Glam den opp og ha håret oppsatt, da blir du mer pynta. :) 

Skrevet

Fin! :-) 

Anonymkode: fbb10...ea2

Skrevet

Fin kjole og fin farge, den kan du godt ha.

Anonymkode: 41a52...d46

Skrevet

Kjempefin kjole! Kjør på. Kanskje litt øyenskygge, shimmer og highlighter om du har. Liker du å ordne håret så kjør Hollywood Waves.

Hadde lett tatt på denne:)

Anonymkode: 2679e...cd7

• Liker 1
Skrevet

Veldig fin👌

Skrevet

Kjedelig, men sikkert grei nok. Du blir ikke akkurat noe blikkfang med den, men det er kanskje ikke et ønske heller.

Anonymkode: 80f0e...2bb

Skrevet

Grei nok. Skriker ikke nyttårsaften. Men funker når du må kombinere familiemiddag med fest. 

Om du er like høy som modellen vil jo lengen være blikkfanget. Så ville kombinert med highlighter på legger/lår, og høye stiletter. 

Anonymkode: 41d99...4e6

Skrevet

Fin! Ta på litt glitrende tilbehør så blir du smashing!

Anonymkode: f7dcd...72c

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig, men sikkert grei nok. Du blir ikke akkurat noe blikkfang med den, men det er kanskje ikke et ønske heller.

Anonymkode: 80f0e...2bb

Kommer helt an på jenta inni kjolen. På en pen og veldreid jente kan selv en enkel kjole være en knockout, det er ikke alle som trenger masse glitter og fjas for å synes i terrenget. 

Jeg ville kombinert kjolen med sorte strømper og stiletter, lepper og negler i en dyp, klassisk rosatone + noen fine smykker.

Anonymkode: 41fe6...830

• Liker 2
Skrevet

Fin kjole,bruk den med stolthet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...