AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Har lest en del krim i det siste, og det som slår meg er at i de fleste tilfellene (98%) så er de fleste utført av menn... Ihvertfall de som er spesielt groteske, jeg bare lurer på hvorfor? Hva kan forklaringen i det være?? tenker spesielt på seriemordere og kidnappelser av tilfeldige. og Luke Magnotta f.eks... for en syk jævel, bare desperat etter å være berømt.. Jeg synes vi lever i en trist verden... Det slo meg faktisk at det er så mye der ute de fleste ikke er klar over engang som skjer. Anonymkode: a710b...4fb 4
Gjest pokijh Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Menn generelt er LITT mer aggressive enn kvinner, noe som gir store utslag i ytterpunktene.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Mye kan skyldes biologi. Kvinner er fra naturens side mer kjærlige og Rolige enn menn, dette er ting som henger igjen fra urtiden. Menn er fra naturens side mer aggressive. Anonymkode: cac7f...758
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Akkurat nå, pokijh skrev: Menn generelt er LITT mer aggressive enn kvinner, noe som gir store utslag i ytterpunktene. Da må en finne en kur for aggresjon, det er primitivt og ikke bra. Anonymkode: a710b...4fb 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 Det stemmer ikke helt! Har jobbet i kvinnefengsel og de gjør mange syke ting de også, noen få enda mer psyko ting enn menn. Det som er mest grusomt er å lese alle pedofili dommene. Anonymkode: cfc45...12f 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mye kan skyldes biologi. Kvinner er fra naturens side mer kjærlige og Rolige enn menn, dette er ting som henger igjen fra urtiden. Menn er fra naturens side mer aggressive. Anonymkode: cac7f...758 Jeg kan liksom ikke bare se at det forklares av biologi, hvor ser man i dyreriket at dyr er så kalkurerte og bare dreper for moro skyld liksom?? Anonymkode: a710b...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 Menn=Onde Kvinner=Snille Anonymkode: a4b73...a9b 1
Gjest pokijh Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må en finne en kur for aggresjon, det er primitivt og ikke bra. Anonymkode: a710b...4fb Ikke nødvendigvis. I fengsel ser man kun det ekstreme. De fleste menn bruker aggresjonen til noe positivt. Avvikere vil det alltid finnes. Kvinner er onde på sin egen måte.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #9 Skrevet 31. desember 2019 1 minutt siden, pokijh skrev: Ikke nødvendigvis. I fengsel ser man kun det ekstreme. De fleste menn bruker aggresjonen til noe positivt. Avvikere vil det alltid finnes. Kvinner er onde på sin egen måte. Aggresjon kan ikke brukes til noe positivt, det er et negativt ladet ord. Har du noen såkalte eksempler? Anonymkode: a710b...4fb 2
Silva Pluvialis Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 Det er mange kvinner som har gjort grusomme ting også, f.eks Angelica-saken eller moren som druknet barna sine. 😢
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan liksom ikke bare se at det forklares av biologi, hvor ser man i dyreriket at dyr er så kalkurerte og bare dreper for moro skyld liksom?? Anonymkode: a710b...4fb Har ikke sagt at det kun er biologi. Vi mennesker tenker heller ikke som dyr så det var en dårlig sammenligning. Anonymkode: cac7f...758 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 Akkurat nå, Gorilla skrev: Det er mange kvinner som har gjort grusomme ting også, f.eks Angelica-saken eller moren som druknet barna sine. 😢 I tilfeller hvor foreldre dreper sine egne barn er det mye psykiske problemer ute å går, både hos menn og kvinner. Anonymkode: cac7f...758 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 Kvinner er overrepresentert når det gjelder drap mot barn da. Anonymkode: 55415...a8a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #14 Skrevet 31. desember 2019 Det er et interessant tema, har også alltid lurt på hvorfor det er slik. Håper ikke tråden sporer helt av, ja kvinner kan også gjøre grusomme og kriminelle ting men det er en så stor overvekt av menn som gjør det at noe må være linket til kjønn. Kan det skyldes testosteron som man vet er linket til aggresjon? Anonymkode: d874b...9eb 2
Ti.09 Skrevet 31. desember 2019 #15 Skrevet 31. desember 2019 Det finnes flere kvinner som har gjort grusomme handlinger, blant annet Gertrude Baniszewski (https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sylvia_Likens). Flere eksempler er Ilse Koch og Irma Grese, som var vakter i konsentrasjonsleirer under andre verdenskrig...
Million Skrevet 31. desember 2019 #16 Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lest en del krim i det siste, og det som slår meg er at i de fleste tilfellene (98%) så er de fleste utført av menn... Ihvertfall de som er spesielt groteske, jeg bare lurer på hvorfor? Hva kan forklaringen i det være?? tenker spesielt på seriemordere og kidnappelser av tilfeldige. og Luke Magnotta f.eks... for en syk jævel, bare desperat etter å være berømt.. Jeg synes vi lever i en trist verden... Det slo meg faktisk at det er så mye der ute de fleste ikke er klar over engang som skjer. Anonymkode: a710b...4fb Kort fortalt; testosteron. Menn har hormonene til det. Testosteron styrer handlinger og tanker, følelser, aggressjon, hos menn. Har man høyt testosteronnivå, er man mer aggressiv. Og aggressive menn begår ofte aggressive handlinger. 4
Million Skrevet 31. desember 2019 #17 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, Ti.09 skrev: Det finnes flere kvinner som har gjort grusomme handlinger, blant annet Gertrude Baniszewski (https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sylvia_Likens). Flere eksempler er Ilse Koch og Irma Grese, som var vakter i konsentrasjonsleirer under andre verdenskrig... De finnes, men det er likevel slik at menn begår vel 98% av alle aggressive og voldelige handlinger mot andre mennesker (nå regner jeg ikke med mødre som mishandler sine egne barn, men utøver vold og grusomheter mot andre voksne mennesker). Tallet 98% har jeg bare formening om å ha lest en plass, men jeg finner ikke kilde nå. 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #18 Skrevet 31. desember 2019 3 minutter siden, Ti.09 skrev: Det finnes flere kvinner som har gjort grusomme handlinger, blant annet Gertrude Baniszewski (https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sylvia_Likens). Flere eksempler er Ilse Koch og Irma Grese, som var vakter i konsentrasjonsleirer under andre verdenskrig... Det er en veldig liten andel, det er også veldig sjeldent. Men ja, til helvete med dem der. Anonymkode: a710b...4fb 3
Thyra Skrevet 31. desember 2019 #19 Skrevet 31. desember 2019 Delvis fordi menn er mer agressive og delvis fordi kvinner er smartere og blir sjeldnere tatt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, Thyra skrev: Delvis fordi menn er mer agressive og delvis fordi kvinner er smartere og blir sjeldnere tatt. Og gjerne like ofte fordi menn tar på seg skylden. Har aktorert flere saker hvor det ikke er mulig å bevise kvinnens skyld fordi mannlig samboer tar på seg skylden. Anonymkode: 01579...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå