Gå til innhold

Åh nei, fått mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på denne tiden av måneden øker lysten, som sikkert gjør meg så desperat som jeg er nå. Jeg har snakket med en mann over nett, og forskjellig livssituasjon og flørting tilsier at det ikke blir den mest seriøse relasjonen hvis det blir noe av. Det er sånn jeg også vil ha det nå. Jeg har aldri truffet denne mannen før, og jeg vil gjerne gjøre det denne uken før eventuelt interessen daler. MEN, så har jeg fått mensen. Hva gjør jeg? Hvis det klaffer, er det egentlig greit å vente med sex til andre møte når det nok er en forventning om det? Må jeg være ærlig? Ser for meg at det er skikkelig usexy. 

Jeg fikk det i går, og den er verst i dag og i morgen, før det nok bare blir litt smårester på lørdag og søndag. 

Jeg er ganske prippen med sånt som dere sikkert skjønner, men jeg er også ganske desperat som dere også nok skjønner. 

Anonymkode: 3c505...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste dama jeg datet en del med traff jeg første gang når hun hadde tiden sin. Hun mente at vårt møte burde bli utsatt. Jeg spurte om hun blødde såpass at det utgjorde noen helsefare å være nær henne? Da fikk jeg komme på date likevel. Vi koste oss masse sammen. Hun var litt overrasket at buksa mi fortsatt hang på da vi skulle ta avskjed. Bruker beltereim jeg sier jeg slik at jeg slipper at den ramler av sånn uten videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...