Gjest Melk Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Fikk ikke sett Lost for en uke siden. Hva skjedde da?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Var det nummer 18? Isåfall handlet den om Hurley, hetter Numbers. Han vinner i lotto med noen veldig spesielle tall som gir han all mulig "hell i uhell", han er heldig, men folk rundt han skader seg/stryker med. Han stikker til australia og jabber rundt der, skal hjem igjen men det var på nettopp det flyet ja. Heldiggrisen! Husker ikke så mye som skjedde på øya, jeg tror det er nærmere 2 måneder siden jeg så den episoden, men nå har du iallfall hurley-biten
Gjest Virvel Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Vel, Hurley kikket på papirene Sayid tok fra den franske dama, og fikk sjokk da han så tallene hun hadde skrevet om og om igjen. Det var nemlig tallene han hadde vunnet i lotto med, og som han hadde hørt fra en fyr på et psykiatrisk sykehus, som også satt og gjentok disse tallene om og om igjen. Som Towelie sier førte tallene til at alle rundt Hurley skadet seg osv. Han konfronterte den gærne kompisen med tallene og spurte hvor de kom fra, noe som bragte Hurley til Australia og en gammel enke langt ute i bushen. Hennes mann hadde også vunnet et eller annet ved å bruke de tallene, og siden hadde alt gått galt - til han fant ut at den eneste måten å stoppe det på var å ta livet av seg. (Tror han hadde vært i hæren og var stasjonert i Stillehavet et sted, og at de hadde hørt en radiomelding hvor tallene gjentatt...? Husker ikke helt.) På øya prøvde Hurley desperat å få tak i den franske dama, og fikk til slutt vite at båten hun var på hadde plukket opp en melding hvor de tallene ble gjentatt, rett før de forliste og havnet på øya. Siden hadde hun funnet hvor signalet ble sendt fra, og endret det til den meldingen "våre" folk hørte i en av de første episodene, den hvor hun sier at alle er døde osv.
Gjest Virvel Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Hvis du tør kan du også gå inn på tvtome, søke på Lost og finne episodeguide der. Men det gjør du på eget ansvar, altså! Ikke skyld på meg hvis du leser for mye! Tør ikke å gå inn der selv, jeg vet at jeg ikke klarer å motstå fristelsen til å lese hva som vil skje i neste episode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå