Gå til innhold

Anmelde tidligere elskerinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en idiot, og forstår det selv. Men for en tid tilbake hadde jeg ei elskerinne, som jeg til slutt kuttet kontakt med da jeg forsto at kona mi var viktigere. 

Elskerinnen fortsatte å sende meldinger og dette fant til slutt kona mi ut, jeg klarte da å unngå å fortelle om forholdet men fortalte istedenfor at hun var ei jeg hadde blitt kjent med gjennom jobben som jeg har hjulpet psykisk da hun har hatt det vanskelig hjemme, og at hun etterhvert fikk følelser for meg og at jeg kuttet kontakt men at hun ikke tok hintet. 

Dette har kona mi fortalt videre til noen felles venner, og nå har dessverre ryktene begynt å gå i denne lille bygda og det endte til slutt opp hos tidligere elskerinne som sendte meg en melding igjen. 

Hun skrev ordrett det kona mi hadde sagt til vår felles venn, og skrev deretter at jeg fikk håpe at hun var til å stole på og at hvis sannheten bak forholdet kom ut ville det bli vanskelig for meg å beholde kona. 

Jeg vet jeg har sendt meldinger, bilder, fortellinger og bekreftende møteplasser til henne og at dersom de ser dagens lys så er jeg en skilt mann. Jeg håper inderlig at hun har slettet disse meldingene etterhvert, men jeg er ikke sikker. 

Uansett, den meldingen hun skrev er en trussel. Er det mulig å anmelde henne for den? Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre, det er farlig for meg å ha henne gående rundt i denne bygda. 

Anonymkode: 62be4...55a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmelde henne?

Anonymkode: 1f514...7d9

• Liker 7
Skrevet

Du har driti på draget, ta konsekvensen av det!! Du fortjener vel kanskje verken kona, elskerinna og et godt rykte når du holder på sånn! 

Anonymkode: 6bbb7...2d4

• Liker 38
Skrevet

Ja, for politiet har jo ikke noe bedre å gjøre enn å etterforske utroskapsdramaer🤪.

Anonymkode: e0684...057

• Liker 41
Skrevet

Problemet med løgn er at det blir vanskelig å huske løgnene og det å flette gamle og nye løgner sammen.  

• Liker 15
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: abf25...39e

• Liker 7
Skrevet

Det sies at skadeglede er den største gleden og det er det jeg følte ved å lese denna tråden, herregud.

Du kommer å behøve nye årer snart så mye du må ro.

Skrevet

Er dette kødd? Anmelde? Fordi hun truer med å fortelle SANNHETEN???

Anonymkode: 173be...07b

• Liker 34
Skrevet

Hva skal du anmelde henne for? 
En trussel er f.eks «Hvis du ikke holder kjeft, så brenner jeg ned huset ditt..»

»Jeg skal fortelle sannheten» er IKKE en trussel...

• Liker 25
Skrevet
5 minutter siden, Thyra skrev:

Du tror at hvis du anmelder henne for å true med å si sannheten etter at du har satt ut falske rykter om henne så kommer politiet til å sørge for å fjerne henne fra bygda??? 

Det er ikke falske rykter, hun hadde det vanskelig den perioden. Og det er ikke jeg som har spredt de, det er kona mi. 

Jeg anmelder ikke for at hun forteller sannheten, men fordi hun truer meg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke falske rykter, hun hadde det vanskelig den perioden. Og det er ikke jeg som har spredt de, det er kona mi. 

Ja, truer med å fortelle sannheten.

• Liker 21
Skrevet

Hahah lykke til med å anmelde det. Får i alle fall politiet en god latter😂 Utroskaps drama😂

Sorry dude. Det der må du bare godta. Din egen feil.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal fortelle kona di sannheten. Hun går mest sannsynlig rundt å vet at det er noe som ikke stemmer..mest sannsynlig bruker hun mye tid og krefter på å gruble over om du forteller henne sannheten eller ikke. Det er sikkert mye med løgnene dine som ikke make sense, men hun lar sikkert tvilen komme deg tilgode. 
så da kan du være mann nok, fortell henne sannheten og forhåpentligvis tilgir hun deg. Gjør det og slutt og spre løgner om andre folk, det blir bare for tafatt..

Anonymkode: 3a444...943

• Liker 8
Skrevet

Politiet har en prioriteringsliste over saker.

Denne anmeldelsen din prioriteres nok til å gå rett i makuleringsmaskinen:

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, truer med å fortelle sannheten.

Du har helt rett i at trusler er ulovlige.

Men, ser du, dersom jeg sier til deg at «du var utro og det kommer jeg til å fortelle hele bygda, og alle samtalene mellom oss vil jeg sende til kona di, mora di og sjefen din»?

Så er det kun (og kun bare) en trussel dersom jeg ikke gjør det. I det øyeblikket damen gjennomfører? Ja, da er det en ren faktaopplysning. ;) 

Dessuten er verken kona di eller damen viktige for deg, Ts. Du er viktig for deg. La oss kalle bullshit for biåullshit nå rett oppunder nyttår.

Anonymkode: 5bd60...f8d

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...