AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Jeg har vært en idiot, og forstår det selv. Men for en tid tilbake hadde jeg ei elskerinne, som jeg til slutt kuttet kontakt med da jeg forsto at kona mi var viktigere. Elskerinnen fortsatte å sende meldinger og dette fant til slutt kona mi ut, jeg klarte da å unngå å fortelle om forholdet men fortalte istedenfor at hun var ei jeg hadde blitt kjent med gjennom jobben som jeg har hjulpet psykisk da hun har hatt det vanskelig hjemme, og at hun etterhvert fikk følelser for meg og at jeg kuttet kontakt men at hun ikke tok hintet. Dette har kona mi fortalt videre til noen felles venner, og nå har dessverre ryktene begynt å gå i denne lille bygda og det endte til slutt opp hos tidligere elskerinne som sendte meg en melding igjen. Hun skrev ordrett det kona mi hadde sagt til vår felles venn, og skrev deretter at jeg fikk håpe at hun var til å stole på og at hvis sannheten bak forholdet kom ut ville det bli vanskelig for meg å beholde kona. Jeg vet jeg har sendt meldinger, bilder, fortellinger og bekreftende møteplasser til henne og at dersom de ser dagens lys så er jeg en skilt mann. Jeg håper inderlig at hun har slettet disse meldingene etterhvert, men jeg er ikke sikker. Uansett, den meldingen hun skrev er en trussel. Er det mulig å anmelde henne for den? Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre, det er farlig for meg å ha henne gående rundt i denne bygda. Anonymkode: 62be4...55a
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett, den meldingen hun skrev er en trussel. Er det mulig å anmelde henne for den? Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre, det er farlig for meg å ha henne gående rundt i denne bygda. Tja, det burde du kanskje ha tenkt på før du valgte å stikke kuken i ei dame som ikke er kona di? Anonymkode: 482b6...717 133
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Anmelde henne? Anonymkode: 1f514...7d9 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 31. desember 2019 Herregud, du har vært en dust og omtaler henne som farlig. Stå for det du har gjort selv, makan!!! Anonymkode: e822b...006 52
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 31. desember 2019 Du setter altså ut falske rykter om henne for å redde ditt eget skinn. Jeg håper hun legger ut alle samtaler og bekreftelser du har sendt på fb til alles forlystelse, og at du må rømme med halen mellom beina, akkurat som fortjent. Anonymkode: 7630e...eb2 94
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 Du har driti på draget, ta konsekvensen av det!! Du fortjener vel kanskje verken kona, elskerinna og et godt rykte når du holder på sånn! Anonymkode: 6bbb7...2d4 38
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 Ja, for politiet har jo ikke noe bedre å gjøre enn å etterforske utroskapsdramaer🤪. Anonymkode: e0684...057 41
Whistler Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 Problemet med løgn er at det blir vanskelig å huske løgnene og det å flette gamle og nye løgner sammen. 15
Gjest bloody Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 Det sies at skadeglede er den største gleden og det er det jeg følte ved å lese denna tråden, herregud. Du kommer å behøve nye årer snart så mye du må ro.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 Er dette kødd? Anmelde? Fordi hun truer med å fortelle SANNHETEN??? Anonymkode: 173be...07b 34
Populært innlegg Thyra Skrevet 31. desember 2019 Populært innlegg #12 Skrevet 31. desember 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært en idiot, og forstår det selv. Men for en tid tilbake hadde jeg ei elskerinne, som jeg til slutt kuttet kontakt med da jeg forsto at kona mi var viktigere. Elskerinnen fortsatte å sende meldinger og dette fant til slutt kona mi ut, jeg klarte da å unngå å fortelle om forholdet men fortalte istedenfor at hun var ei jeg hadde blitt kjent med gjennom jobben som jeg har hjulpet psykisk da hun har hatt det vanskelig hjemme, og at hun etterhvert fikk følelser for meg og at jeg kuttet kontakt men at hun ikke tok hintet. Dette har kona mi fortalt videre til noen felles venner, og nå har dessverre ryktene begynt å gå i denne lille bygda og det endte til slutt opp hos tidligere elskerinne som sendte meg en melding igjen. Hun skrev ordrett det kona mi hadde sagt til vår felles venn, og skrev deretter at jeg fikk håpe at hun var til å stole på og at hvis sannheten bak forholdet kom ut ville det bli vanskelig for meg å beholde kona. Jeg vet jeg har sendt meldinger, bilder, fortellinger og bekreftende møteplasser til henne og at dersom de ser dagens lys så er jeg en skilt mann. Jeg håper inderlig at hun har slettet disse meldingene etterhvert, men jeg er ikke sikker. Uansett, den meldingen hun skrev er en trussel. Er det mulig å anmelde henne for den? Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre, det er farlig for meg å ha henne gående rundt i denne bygda. Anonymkode: 62be4...55a Du tror at hvis du anmelder henne for å true med å si sannheten etter at du har satt ut falske rykter om henne så kommer politiet til å sørge for å fjerne henne fra bygda??? Endret 31. desember 2019 av Thyra 61
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 Populært innlegg #13 Skrevet 31. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er dette kødd? Anmelde? Fordi hun truer med å fortelle SANNHETEN??? Anonymkode: 173be...07b Jeg skulle likt å se den samtalen hos politiet. Jeg ønsker å anmelde min tidligere elskerinne. Fordi jeg har valgt å lyve om henne for å redde min egen ræv, og er nå redd for at hun skal fortelle sannheten, framfor å la hele bygda tro hun er psykisk ustabil. Jepp, dette ønsker jeg å bruke fellesskapets ressurser på, fordi dette er farlig for meg. Jepp, jeg vil tro saken vil bli høyt prioritert. Anonymkode: 482b6...717 80 1
The Kitten Skrevet 31. desember 2019 #14 Skrevet 31. desember 2019 Hva skal du anmelde henne for? En trussel er f.eks «Hvis du ikke holder kjeft, så brenner jeg ned huset ditt..» »Jeg skal fortelle sannheten» er IKKE en trussel... 25
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #15 Skrevet 31. desember 2019 5 minutter siden, Thyra skrev: Du tror at hvis du anmelder henne for å true med å si sannheten etter at du har satt ut falske rykter om henne så kommer politiet til å sørge for å fjerne henne fra bygda??? Det er ikke falske rykter, hun hadde det vanskelig den perioden. Og det er ikke jeg som har spredt de, det er kona mi. Jeg anmelder ikke for at hun forteller sannheten, men fordi hun truer meg. Anonymkode: 62be4...55a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #16 Skrevet 31. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke falske rykter, hun hadde det vanskelig den perioden. Og det er ikke jeg som har spredt de, det er kona mi. Jeg anmelder ikke for at hun forteller sannheten, men fordi hun truer meg. Anonymkode: 62be4...55a Ja, truer med å fortelle sannheten. Anonymkode: 1f514...7d9 21
Gjest Warrior Skrevet 31. desember 2019 #17 Skrevet 31. desember 2019 Hahah lykke til med å anmelde det. Får i alle fall politiet en god latter😂 Utroskaps drama😂 Sorry dude. Det der må du bare godta. Din egen feil.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #18 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke falske rykter, hun hadde det vanskelig den perioden. Og det er ikke jeg som har spredt de, det er kona mi. Jeg anmelder ikke for at hun forteller sannheten, men fordi hun truer meg. Anonymkode: 62be4...55a Jeg synes du skal fortelle kona di sannheten. Hun går mest sannsynlig rundt å vet at det er noe som ikke stemmer..mest sannsynlig bruker hun mye tid og krefter på å gruble over om du forteller henne sannheten eller ikke. Det er sikkert mye med løgnene dine som ikke make sense, men hun lar sikkert tvilen komme deg tilgode. så da kan du være mann nok, fortell henne sannheten og forhåpentligvis tilgir hun deg. Gjør det og slutt og spre løgner om andre folk, det blir bare for tafatt.. Anonymkode: 3a444...943 8
The Kitten Skrevet 31. desember 2019 #19 Skrevet 31. desember 2019 Politiet har en prioriteringsliste over saker. Denne anmeldelsen din prioriteres nok til å gå rett i makuleringsmaskinen: 8 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, truer med å fortelle sannheten. Anonymkode: 1f514...7d9 Du har helt rett i at trusler er ulovlige. Men, ser du, dersom jeg sier til deg at «du var utro og det kommer jeg til å fortelle hele bygda, og alle samtalene mellom oss vil jeg sende til kona di, mora di og sjefen din»? Så er det kun (og kun bare) en trussel dersom jeg ikke gjør det. I det øyeblikket damen gjennomfører? Ja, da er det en ren faktaopplysning. Dessuten er verken kona di eller damen viktige for deg, Ts. Du er viktig for deg. La oss kalle bullshit for biåullshit nå rett oppunder nyttår. Anonymkode: 5bd60...f8d 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå