Unicorn1337 Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Hei jenter ❤️ jeg har tenkt en liten stund at jeg skulder denne delen av forumet en tråd! Og en takk! Derfor vil jeg veldig gjerne dele min solskinnshistorie, som jeg håper kan gi en umotivert prøver litt håp - slik jeg hentet håp og motivasjon selv. Vi begynte prøvingen for to år siden (ish), og mye skjedde på veien. Men den virkelige prøvingen, og prøvelsen skjedde november/desember 2018. Da fikk vi endelig den positive testen. Jeg lå på baderomsgulvet en mandags morgen og hylgråt i ren glede og lettelse. Men gleden var kortvarig, og det endte i MA i uke 6, ca. Jeg fant ikke ut av det før noen uker senere, og i romjula måtte jeg få den forferdelige pillekuren. Andre og tredje juledag ble tilbragt i fosterstilling, med en helt forferdelig hjemmeabort. Det var ikke tårer igjen, og jeg kan nesten ikke huske dagene rundt jula 2018. Nyttårsaften kysset vi hverandre, så på rakettene og lovet at 2019 skulle bli bedre. Det kunne liksom ikke bli mørkere. Snurr frem til sommeren 2019. Rundt mai begynte jeg å bli motløs. Måned etter måned uten positiv test. En haug med eggløsningstester. I juni tok vi fertilitets-tester hos min private gyn, for sikkerhets skyld og det var med både glede og frustrasjon vi fikk beskjed om at vi begge var friske og raske. Ingen grunn til at vi ikke blir gravide. Mannen leverte spermprøve på EL-dag i juni, og vi ble enige om å ta en pause fra prøvingen frem til høsten. Vi var slitne, og lei. Til høsten skulle vi snakke om alternativene. mensen kom aldri i juli. I dag er det 9 uker til termin, og i kveld skal vi skåle for at 2019 ble bedre ❤️ Tusen takk! Her inne har jeg lært, fått trøst, motivasjon og inspirasjon - gjennom en to år lang reise. Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg mener virkelig at jeg hadde blitt gal uten bistand fra mer erfarne kvinns! Så om du har det like vanskelig nå som jeg hadde i fjor - det blir bedre! Jeg lover! Jeg heier på deg, og jeg lover at det er verdt det ❤️ 11
Søgni Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Tråden er ryddet for avsporinger. Søgni, mod.
Unicorn1337 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2019 1 minutt siden, Søgni skrev: Tråden er ryddet for avsporinger. Søgni, mod. Det var ikke nødvendig
Vestalinn Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Takk for at du deler ❤️ Er relativt ny her på prøverforumet og finner mye trøst her når ting gradvis føles tyngre ut for hver mnd uten at ting går vår vei. Godt å høre at det ordner seg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå