Alterna Skrevet 1. juni 2005 #1 Del Skrevet 1. juni 2005 ...Finnes ikke det i Norge? hvorfor ikke, finnes det bare i USA? Noen som vet hvor en får kjøpt King-Size - senger, altså 200x200? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 I Oslo får du det: ligger i Tollbugata/Skippergata (på et hjørne). Ligger visst også en avdeling på Strømmen. De har alltid 'knalltilbud' så du kan i ro og mak prøveligge og tenke på det før du bestemmer deg. Vi var innom der, og de hadde mange å velge mellom/prøveligge. Endte med at vi ikke kjøpte, rett og slett fordi alle var for harde for meg (merkelig nok, alle sammen). Prisen var helt ok: litt over 10.000 og oppover. Den største var 220x220/200... Èn minus kan jo være at d ikke er så enkelt å få tak i sengetøy/laken til så store senger.... Beklager at jeg ikke kommer på navnet på butikken. Men om du er i Oslo-området, så ligger det altså omtrent midt i Tollbugt/Skippergt, 2 min fra Karl Johan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå