Gå til innhold

Husmor som tjener 10 tusen i måneden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 19. 
moren min ønsker halvparten av lønna mi hver mnd. Jeg tjener ca 20 tusen og hun forventer 10 tusen. 
jeg vil gifte meg og flytte ut. Men selv dette er hun uenig i, og mener jeg ikke kan før jeg er 24-25.

hvaj gjør jeg?  Kan ikke bare flytte ut alene for da mister jeg gutten. I å med at dette er tradisjonelt må familiene bli enige og gifte før flytting. 

Anonymkode: 6090a...378

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke stort av.

Anonymkode: 9359e...998

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 19. 
moren min ønsker halvparten av lønna mi hver mnd. Jeg tjener ca 20 tusen og hun forventer 10 tusen. 
jeg vil gifte meg og flytte ut. Men selv dette er hun uenig i, og mener jeg ikke kan før jeg er 24-25.

hvaj gjør jeg?  Kan ikke bare flytte ut alene for da mister jeg gutten. I å med at dette er tradisjonelt må familiene bli enige og gifte før flytting. 

Over 18 år så bestemmer du selv. Da er du myndig og kan flytte ut om du ønsker det. Hva som er tradisjon eller ikke er helt uvesentlig, vi lever i et fritt land. 

Er det barnet ditt du mistet eller kjæresten? Isåfall hvorfor? 

Anonymkode: 9624e...826

• Liker 11
Skrevet

Det er langt større potensielle problemer i livet ditt enn at din mor ønsker at du bidrar med titusen kroner i måneden til husholdningen.

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 19. 

Hvilken gutt mister du?

• Liker 2
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke

Anonymkode: b13e6...c18

• Liker 2
Skrevet

Dere kan gifte dere uten familiens tilatelse, så får de heller furte litt.

Anonymkode: f8ee0...49e

• Liker 3
Skrevet

Har ikke du lagd flere tråder om dette tidligere? 

Anonymkode: 3cfb3...f58

• Liker 3
Skrevet

Er det moren din nå? Har faren din gitt seg?

Anonymkode: f0417...599

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du bor i et fritt land, men jeg skjønner at du vil respektere kulturen og religionen du er vokst opp med. Men du bestemmer helt selv og kan flytte ut om du vil og ingen kan ta ifra deg gutten din, selv familie.

Jeg ville aldri ha tatt ti tusen fra barna mine, men at du betaler for å bo hjemme er bare rimelig om du har jobb. For å hjelpe til hjemme, som en husleie og med mat :)

Skrevet

Den fitta kan ikke kreve en slik sum. Du har også lov til å flytte alene.

Anonymkode: 1a93c...71a

Skrevet

Du er over 18. Du er herre over eget liv å kan gjøre som du vil. 

Anonymkode: 53eb9...4fb

Skrevet

Det er ikke urimelig at du betaler 10 000 kr i måneden for å bo hjemme med et barn hvis du får mat og alt annet dekket,

Skrevet

Enten en streng religiøs lukket sekt (muslimsk?),  eller så bare troll og tøys

Anonymkode: 1bd7c...910

Skrevet
5 minutter siden, Svigermor skrev:

Det er ikke urimelig at du betaler 10 000 kr i måneden for å bo hjemme med et barn hvis du får mat og alt annet dekket,

Hun har ikke noe barn, hun mener hun mister kjæresten. 

Anonymkode: c299d...1fc

Skrevet

Flytt ut og betal heller de 10.000 for å bo for deg selv! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...