Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innstallert google toolbar og er fornøyd med den, men plutselig dukket det opp en yahoo toolbar i tillegg. Toolbaren fikk jeg avinnstallert, men fortsatt dukker det opp yahoo søkeside i stedet for google når jeg skriver inn en ugyldig adresse.

Dette er ikke noe stort problem, men ganske irriterende. Hvordan blir jeg kvitt yahoo søkesiden? Jeg har prøvd Ad-Aware og Spybot samt Giant Antispyware med de fant ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett i programfiler og prøvd å slette det derfra? (hvis du ikke har ditt eget system for sånt,da)

Det installerte seg nok med et program eller noe annet du nylig tok ned. Hvis du husker dette, kan du jo også prøve å gå på kontrollpanelet(start -> instillinger -> kontrollpanel) på legg til eller fjern programvare og slette det som førte til at du fikk denne toolbaren...

Skrevet

Jeg har avinnstallert toolbaren, men fremdeles dukker søkesiden opp av seg selv. Jeg vil ha tilbake google-søkesiden.

Skrevet

ja, mente egentlig søkesiden da jeg skrev tooolbar - sorry...

Har du tatt noe ned eller installert noe nytt rett før det kom? Første som slo meg var at du kanskje har installert noe og huket av for både toolbar og "søkeside" og nå har du fått avinstallert bare toolbaren. Stemmer det?

Uansett har du nok ikke fått avinstallert det som gjorde at søkesiden også kom. Jeg ville prøvd å slette dette og evt. installere det på nytt (og se etter når du installerer det at du ikke huker av yahoo-søkeside)

Mitt forslag hvertfall....hvis det er slik du fikk denne søkesiden...

Skrevet

Jeg kan ikke komme på noen programmer jeg har innstallert i det siste... Det er så irriterende når ting innstallerer seg helt av seg selv. :sur:

Skrevet

Kanskje det er eit hint om å byta nettlesar, til t.d. Opera? ;)

Nei altså, har du prøvd å sjå i innstillingane til IE, om du kan få byta tilbake? (Går ut i frå det er IE du har problem med?) Kanskje Verktøy -> Administrer tillegg? Innstillingar i Google toolbar?

Eller kanskje denne artikkelen kan hjelpa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...