AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Del Skrevet 31. desember 2019 Har tatt minste dose Quetiapin i et år nå. Tar den noen timer før jeg skal sove. Og hver eneste gang, ca en halvtime etter jeg har lagt meg, så blir beina, men spesielt armene, skikkelig rastløse. Det blir en slags verking, som gjør at jeg må snu meg på siden, for da går det bort. Umulig å ligge på ryggen når dette kommer. Er det noen andre på Quetiapin som merker det samme? Anonymkode: 6ec17...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YtreYtterst Skrevet 31. desember 2019 #2 Del Skrevet 31. desember 2019 Ja, tror det er en veldig vanlig bivirkning. Jeg kjenner det mest i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Del Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, YtreYtterst skrev: Ja, tror det er en veldig vanlig bivirkning. Jeg kjenner det mest i beina. Ja, det er jo vanlig med rastløse bein hvert fall. Trodde bivirkninger skulle gi seg etter en stund, men jeg har det fortsatt etter et år. Anonymkode: 6ec17...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Del Skrevet 31. desember 2019 Jeg har fått på minstedosen i litt over 3 år nå, og får fremdeles rastløse ben. Om jeg legger meg og sovner innen en time så merker jeg det ikke. Ser du skriver at du tar de noen timer før leggetid, kanskje det hjelper å ta de ikke så lenge før? Anonymkode: 89cc5...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #5 Del Skrevet 31. desember 2019 Ja kjenner meg igjen. Jeg plages spesielt med restless legs. Det har blitt så ille at jeg må slutte på dem. Anonymkode: 455a3...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Del Skrevet 31. desember 2019 Ja har merket noe jeg ikke visste hva var.. en sånn rar kribling i beina som gjør at jeg må røre på de Anonymkode: fa0a7...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå