Gå til innhold

Å bruke musklene der nede under sex - vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid trent musklene i bekkenbunnen, og under sex så strammer jeg til og løsner litt slik at det blir ekstra godt for både meg og han.

Jeg har ikke hatt mange partnere, og ble i høst skilt etter 15 år. Jeg har nylig fått meg en ny partner - og han er veldig erfaren. Han er eldre og har hatt lange perioder som singel. Men han virker å være i sjokk over hva jeg gjør med musklene! I starten ble han helt "satt ut" hver gang - på en god måte, da....

Jeg er litt forundret - er det ikke vanlig at kvinner bruker musklene der nede aktivt?

Anonymkode: ee4aa...0c7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde også det var vanlig.. Alltid gjort det 😅

Anonymkode: b9d94...00f

• Liker 5
Skrevet

Jeg gjør også det, men tror ikke det er såå vanlig, basert på reaksjonen til de jeg har vært med. 

Anonymkode: 695c7...e33

• Liker 4
Skrevet

Det er vel vanlig ja, ellers blir det jo fort bare et slapt hull 🙈

Anonymkode: 33039...537

Skrevet

Mange kvinner gjør nok det.

Men, Langt fra alle har hvert like flinke til å trene musklene.

Det er rått og kjenne med de som har trent

at de nærmest melker kuken med musklene er bare deilig og pirrende det

• Liker 4
Skrevet

Det skjer vel automatisk vel. Jeg gjør det når jeg onanerer og selvsagt. Det er jo godt!

Anonymkode: 498c9...e6e

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Master1 skrev:

Mange kvinner gjør nok det.

Men, Langt fra alle har hvert like flinke til å trene musklene.

Det er rått og kjenne med de som har trent

at de nærmest melker kuken med musklene er bare deilig og pirrende det

Kanskje det er det som er forskjellen... jeg trener hele tiden, tenker ikke over det engang.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er det som er forskjellen... jeg trener hele tiden, tenker ikke over det engang.

Trening er viktig skal en god mus få vettu

Det er ihvertfall meget stor forskjell på de som trener skikkelig og de som ikke gjør det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri gjort det. Da mister jeg konstrasjonen og klarer ikke nyte. 

Anonymkode: 9c83d...2b0

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri gjort det. Da mister jeg konstrasjonen og klarer ikke nyte. 

Tror de som har hvert virkelig flinke å trene fittemusklene sine ikke tenker så veldig over at de bruker de.

Det kommer nok nokså naturlig å bruke de 

• Liker 5
Skrevet

Gjør ikke det mens vi har sex, da vil jeg slappe av. Er stram nok uten å måtte knipe. Men trener masse knipeøvelser ellers..

Anonymkode: b63ba...de8

• Liker 2
Skrevet

Det varierer veldig. Noen strammer ikke i det hele tatt, mens andre er aktive under hele akten. Noen klarer ikke holde fokus om de skal knipe samtidig, mens andre gjør det helt automatisk. De fleste blir mer aktive når det nærmer seg orgasme. 

Skrevet

Må bare bruke musklene hvis mannen er liten der nede. Har heldigvis bare måtte gjøre det én gang. Mulig jeg har vært heldig med mennene i mitt liv.

Anonymkode: c1dd6...4b0

• Liker 1
Skrevet

Men , hvorfor ikke bruke musklene på mannen din

De gir han ekstra nytelse....

Og det fortjener han vel....

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Master1 skrev:

Tror de som har hvert virkelig flinke å trene fittemusklene sine ikke tenker så veldig over at de bruker de.

Det kommer nok nokså naturlig å bruke de 

Det får være din spekulering som mann som ikke aner noe om hvordan det er å ha en vagina. Jeg trener pc-musklene daglig, men det krever stor konsentrasjon. Sånn som det krever av menn hvis de skal holde flexe posisjon så hardt de klarer, mens de konsentrerer seg om andre ting også, la oss si et komplisert regnestykke eller noe. For å nyte sex må jeg slappe helt av, ikke være anspent, og jeg må være tilstede i nuet og ikke konsentrere meg om å stramme muskler. 

Pleier du å bruke pc musklene med kuken gjennom hele samleiet? 

• Liker 3
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet (endret)

tmi
ts

Endret av Sweet Ingrid
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare bruke musklene hvis mannen er liten der nede. Har heldigvis bare måtte gjøre det én gang. Mulig jeg har vært heldig med mennene i mitt liv.

Anonymkode: c1dd6...4b0

Jeg synes tvert i mot det er motsatt. Jeg bruker alltid musklene under sex, fordi det øker min nytelse, men det er mye lettere å gjøre det hvis mannen er stor, for da kjenner jeg veldig godt at jeg griper fatt i den og «melker ham» med musklene. Er han liten, får jeg ikke like godt tak så det blir vanskeligere å vri musklene godt rundt den.

Anonymkode: f73a2...ca8

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes tvert i mot det er motsatt. Jeg bruker alltid musklene under sex, fordi det øker min nytelse, men det er mye lettere å gjøre det hvis mannen er stor, for da kjenner jeg veldig godt at jeg griper fatt i den og «melker ham» med musklene. Er han liten, får jeg ikke like godt tak så det blir vanskeligere å vri musklene godt rundt den.

Anonymkode: f73a2...ca8

Bra formulert

Skrevet
4 minutter siden, Sweet Ingrid skrev:

Jeg bruker musklene der hele tiden, strammer og trener uten å tenke over det. Har alltid gjort det. Når vannet gikk med første barnet mitt så klarte jeg å holde vannet inne så det ikke ble søl. Har full kontroll. 
Så naturligvis bruker jeg musklene hele tiden under sex også. Ble litt overrasket over at min partner ble så satt ut, men da er jeg kanskje sterk der nede da. 
ts

Da har du hvert flink og trent mye ......

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør det. Får orgasme raskere ved å knipe, uansett om mannen har stor eller liten tissetass.

Anonymkode: ca004...2a2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...