Gå til innhold

Jeg skal gifte meg!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:hoppe::hjerter::bryllup:

Riktignok ikke før 07.07.07, men likevel! Jeg har fått en dato! Gleder meg så vanvittig til å få det endelige "beviset" på at jeg skal leve resten av livet med mannen jeg elsker... :hjerter:

Tjoho!!!!

(Noen som vet om hva man burde begynne å planlegge to år i forveien? :ler: Klør i fingrene her!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!

Jeg hadde nok synes det hadde vaert morro a begynne a kikke litt pa nettet etter forskjellige typer kjole. Ellers vet jeg ikke hva man kan gjöre enda rent praktisk.. Jeg ble fridd til i Januar 2005 og gifter meg Juli 2005 sa vi har ikke akkurat hatt sa masse tid;)

Lykke til!

Gjest Brud i eksil
Skrevet

Gratulerer!

Vel, jeg bor i England og her er det ikke uvanlig å planlegge både to og tre år før dagen... Her forleden kom jeg over en blivende brud som hadde bestilt kjole, ordnet lokale, fotograf, disco og bil - hun lurte på om noen hadde meninger om maten de tenkte å servere... til bryllupet i november 2008!!! Jeg er sikker på at hele arter av både fe og grønt kan bli utryddet før den tid :o

Du kan jo kikke litt rundt på både kjoler og lokaler, men ville kanskje utsatt matlagningen noen uker :ler:

Lykke til!

Skrevet
:hoppe: Tjoho!!!!
Det er så innmari koselig å se sånn glede. :)
Skrevet

Gratulere så mye!! Kul dato!

Skrevet

Gratulere så mye!! Kul dato!

Gjest Brudeberta
Skrevet

Gratulerer!

Det er første jeg ser her inne som skal gifte seg i 2007!

Selv har vi ikke noen dato, men ser ikke bort fra at det blir det året på oss også! Håper mest på baby (nr. 2) i 2006... :roll::babyjente:

Godt gjort å ha satt dato allerede, nå ble jeg stresset... :P

Begynner jeg å få dårlig tid! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Så gøy!!! Gratulerer masse!!! Er klart du kan begynne å planlegge allerede nå!!! Er jo halve moroa det!

Datoen er dødskul, har lyst på den selv

Gjest Gjest
Skrevet
Gratulerer!

Det er første jeg ser her inne som skal gifte seg i 2007!

Selv har vi ikke noen dato, men ser ikke bort fra at det blir det året på oss også! Håper mest på baby (nr. 2) i 2006... :roll::babyjente:

Godt gjort å ha satt dato allerede, nå ble jeg stresset... :P

Begynner jeg å få dårlig tid! :ler:

:ler: Tror ikke du har dårlig tid, bare vi som er ekstremt tidlig ute! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...