Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Riktignok ikke før 07.07.07, men likevel! Jeg har fått en dato! Gleder meg så vanvittig til å få det endelige "beviset" på at jeg skal leve resten av livet med mannen jeg elsker... Tjoho!!!! (Noen som vet om hva man burde begynne å planlegge to år i forveien? Klør i fingrene her!)
*CHOUCHOU* Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Grattis!! Jeg hadde nok synes det hadde vaert morro a begynne a kikke litt pa nettet etter forskjellige typer kjole. Ellers vet jeg ikke hva man kan gjöre enda rent praktisk.. Jeg ble fridd til i Januar 2005 og gifter meg Juli 2005 sa vi har ikke akkurat hatt sa masse tid;) Lykke til!
Gjest Brud i eksil Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Gratulerer! Vel, jeg bor i England og her er det ikke uvanlig å planlegge både to og tre år før dagen... Her forleden kom jeg over en blivende brud som hadde bestilt kjole, ordnet lokale, fotograf, disco og bil - hun lurte på om noen hadde meninger om maten de tenkte å servere... til bryllupet i november 2008!!! Jeg er sikker på at hele arter av både fe og grønt kan bli utryddet før den tid :o Du kan jo kikke litt rundt på både kjoler og lokaler, men ville kanskje utsatt matlagningen noen uker Lykke til!
sixx Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Tjoho!!!!Det er så innmari koselig å se sånn glede.
Gjest Brudeberta Skrevet 2. juni 2005 #12 Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer! Det er første jeg ser her inne som skal gifte seg i 2007! Selv har vi ikke noen dato, men ser ikke bort fra at det blir det året på oss også! Håper mest på baby (nr. 2) i 2006... Godt gjort å ha satt dato allerede, nå ble jeg stresset... Begynner jeg å få dårlig tid!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #13 Skrevet 2. juni 2005 Så gøy!!! Gratulerer masse!!! Er klart du kan begynne å planlegge allerede nå!!! Er jo halve moroa det! Datoen er dødskul, har lyst på den selv
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #14 Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer! Det er første jeg ser her inne som skal gifte seg i 2007! Selv har vi ikke noen dato, men ser ikke bort fra at det blir det året på oss også! Håper mest på baby (nr. 2) i 2006... Godt gjort å ha satt dato allerede, nå ble jeg stresset... Begynner jeg å få dårlig tid! Tror ikke du har dårlig tid, bare vi som er ekstremt tidlig ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå