AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Huff, har tatt prøverør og ble gravid. Er nesten seks uker på vei og i går kom det plutselig en stor blødning. Varte en drøy time og så kom de litt blod etter det. I natt har jeg ikke blødd. Er det fremdeles håp? Har ingen smerter. Og to store myomer, kan det være dem? Anonymkode: 6c454...dca
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Mange mister når de blør under graviditet, mens mange opplever blødninger uten at de mister. Ville bestilt tidlig ultralyd, det kan gi deg svar. Anonymkode: bbf8d...96e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, har tatt prøverør og ble gravid. Er nesten seks uker på vei og i går kom det plutselig en stor blødning. Varte en drøy time og så kom de litt blod etter det. I natt har jeg ikke blødd. Er det fremdeles håp? Har ingen smerter. Og to store myomer, kan det være dem? Anonymkode: 6c454...dca Det er ikke uvanlig å blø under svangerskapet men om det var mye bør du snakke med legen din så de kan ta en titt Anonymkode: 5137a...d4b
Patriotpaula Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Jeg ble gravid via IVF og hadde tre omganger med styrtblødninger, var som å skru på og av en bryter. Det var veldig kortvarig. Det viste seg at det var et hematom utenfor livmor. Blødninger kan være så mangt. Og blødninger og farget utflod i variabel farge og mengde er veldig vanlig, spesielt i første trimester. Heldigvis er det ikke slik at blødning = abort. Og det kan absolutt være et godt tegn at du ikke har hatt smerter, for smerter og frisk blødning er ofte ikke noe godt tegn... Jeg er nå gravid igjen via ICSI, nesten like langt på vei som deg 😊 Lykke til videre! ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå