Søta Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Vi skal vie oss ute - og pappa skal følge meg opp det som blir "kirkegulvet".. Det er asfalt og jeg skal ha kjole med langt slep. Ikke anbefalt av brudebutikken... Nen ideer om hva jeg kan gjøre? tenker på en løper.. men skal ikke ha rød - brudeikene skal strø rosa roseblader. Lurer litt på lerrettstoff. kanskje med gullhjerter trykt på. roser og lys på siden. Noen synspunkter? Andre ideer????
MH Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Høres veldig fint ut med lerretstoff. Du kan lage en sjablong av et stort hjerte og spraymale f.eks gullhjerter på lerretet. Sjablong og spraymaling er veldig lett å jobbe med. Lykke til! Høres fantastisk ut !
Gika Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Hei! Jeg har ingen gode tips, men synes det hørtes forslaget over høres flott ut. Et lite spørsmål: Er det kirkelig vielse dere skal ha ute? Hvordan gikk dere fram for å få lov til det? Jeg har lest om nye regler som gjør at man må ha tillatelse fra biskopen, men vet ikke hvor vanskelig det er. Vi håper å gifte oss nyttårsaften, og hvis været er bra hadde det vært fantastisk å kunne gjøre det ute. Og hvit snø må da gå bra med kjolen? Lykke til! Bett1
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Jeg synes også ideen med lerretstoff høres flott ut! Gå for den!
Gjest søta ikke logget inn Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Nei - det er ikke kirkelig vielse. Den er borgerlig og far til samboeren kjenner dommeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå