Gjest Violetta Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Det skal starte en serie på TVN som de kaller "monsterbarna". Hva i alle dager betyr det? Disse barna er da vel ikke mer monstre enn andre barn? Er det bare meg som reagerer meget sterkt på at de kaller barn for monstre?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Navnet er så misvisende. Det burde het Monsterforeldre!
Angelica Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Reagerte også på tittelen, stort sett er det jo foreldrenes feil.. Men de tror vel tittelen vil tiltrekke flere TV seere, og da er resten uviktig.
LilleBille Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Til og med min 15-åring (gutt) reagerte på program-tittelen. "Tenk å vokse opp å ha vært på TV som monstergan da?? - det kan ikke være mye hyggelig"
*Lene* Skrevet 3. juni 2005 #5 Skrevet 3. juni 2005 Ja, reagerte også på dette! I de aller fleste tillfellene er det jo faktisk foreldrene som gjør barna sine uregjelige!
Angelica Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 Det så vi jo på programmet i går også. Når foreldrene skriker og banner til barna, hva kan de vente seg? Enkelte foreldre burde virkelig ta seg sammen, vet de ikke at barna tar etter det de gjør? F.eks. de foreldrene som hadde fire barn.. De banna noe forferdelig, og hadde ikke engang noen leggerutiner. Hele familien bare sovna i stua, merkelig opplegg.
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Syntes det er trist.... Men litt morsomt og
Ottine Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Det så vi jo på programmet i går også. Når foreldrene skriker og banner til barna' date=' hva kan de vente seg? Enkelte foreldre burde virkelig ta seg sammen, vet de ikke at barna tar etter det de gjør? F.eks. de foreldrene som hadde fire barn.. De banna noe forferdelig, og hadde ikke engang noen leggerutiner. Hele familien bare sovna i stua, merkelig opplegg.[/quote'] Enig! Noen mennesker skulle bare ikke ha hatt barn... Og så fire av dem! Synes moren der var helt skrekkelig! Men - vi får være optimistiske og HÅPE at hun klarer å endre seg!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2005 #9 Skrevet 3. juni 2005 Det er foreldrene som gjør dem til det de er. Barn er ikke født som "drittunger".
Charmina Skrevet 3. juni 2005 #10 Skrevet 3. juni 2005 Det var helt tragisk det lille jeg så i går!! Det er jo ikke ungene sin feil at de blir sånn! De med de 4 ungene var aller værst synes jeg! Bannet og kalte ungen for en dritt - :o Stakkars barn :cry: Håper virkelig de får noe utav hjelpen! -Charmis
Gjest kari kari Skrevet 5. juni 2005 #11 Skrevet 5. juni 2005 Syns disse ungene er noen fæle monstrum jeg. Frekke unger er det verste jeg vet! De bør mures inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå