AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Hei! Jeg lurer på om dere andre kvinner ofte tenker over deres eget (usikker på hva jeg skal kalle det så skriver bare:) «utstyr». For eksempel kjønnslepper, tenker dere under sex eller til vanlig over deres egne kjønnslepper? Om de er «for store» eller uflaterende? Under sex hender det at jeg lurer på om deg er «trang nok», om det er deilig for partneren osv. Er det fler enn meg som tenker på det samme? Evt om det er noen menn her inne: tenker dere over hvordan deres partnere ser ut og andre ting jeg har nevnt over? Er det andre ting dere (også) tenker over? Anonymkode: 3af3f...61d
Bamseklemmer Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Elsker jeg kvinnen elsker jeg alt😉 Foretrekker nyvokset fitte og litt synlig stor klitt, litt størrelse på kjønnslepper er et pluss for kyss og kos🥰 Jeg savner hun som hadde så stor klitt at jeg nesten kunne runke den❤️ Det jeg foretrekker er ikke noe krav, jeg omstiller meg bare etter hvordan de ser ut😉
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Ja, tenker veldig mye på det. Spesielt etter at jeg oppdaget at samboer hadde nærbilder av "utstyret" til eksen sin lagret i mappe på pc. Anonymkode: a9d90...8b7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Nei. Har ikke fått noen klager fra hånden min så langt..... Anonymkode: b32d0...5df 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg lurer på om dere andre kvinner ofte tenker over deres eget (usikker på hva jeg skal kalle det så skriver bare:) «utstyr». For eksempel kjønnslepper, tenker dere under sex eller til vanlig over deres egne kjønnslepper? Om de er «for store» eller uflaterende? Under sex hender det at jeg lurer på om deg er «trang nok», om det er deilig for partneren osv. Er det fler enn meg som tenker på det samme? Anonymkode: 3af3f...61d Jeg tar for gitt at partner faktisk synes jeg er ganske deilig. Å slappe av og nyte sexen er nok det som faktisk får en til å virke "'trang". Og jeg følger med på tilbakemeldinger.... Anonymkode: 94ff8...1fa
Gjest Paramount Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 Under sex tenker jeg ikke mye over det, bare koser meg. Ellers, når hun har klær på, kan jeg av og til tenke på det. Da ser jeg for meg hvor deilig hun er under klærne, hvor deilig musa hennes er i forskjellige stillinger, i hverdagen .
Gjest HarryDotter Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg lurer på om dere andre kvinner ofte tenker over deres eget (usikker på hva jeg skal kalle det så skriver bare:) «utstyr». For eksempel kjønnslepper, tenker dere under sex eller til vanlig over deres egne kjønnslepper? Om de er «for store» eller uflaterende? Under sex hender det at jeg lurer på om deg er «trang nok», om det er deilig for partneren osv. Er det fler enn meg som tenker på det samme? Evt om det er noen menn her inne: tenker dere over hvordan deres partnere ser ut og andre ting jeg har nevnt over? Er det andre ting dere (også) tenker over? Anonymkode: 3af3f...61d Nei. Slutt å gruble så fælt når du puler Du går glippav et tonn med nytelse ved å la deg selv forstyrre av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå