AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 hei:) jeg trenger litt hjelp. for en stund siden var jeg kjempe god venn med en jente på skolen min, vi snakket om alt. og jeg kunne si alt til hun. men hun har vært litt «toxic» mot meg maaange ganger, men jeg har liksom tilgitt hun alle gangene . men må har vi ikke snakket på kjempe lenge og jeg savner henne egentlig litt.. vi har streak på snap lzm(så teit ja jeg vet) men vi snakker ikke liksom, noen som vet hva jeg kan skrive så vi får snakket sammen igjen?? Anonymkode: bcbc6...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 På 31.12.2019 den 1.39, AnonymBruker skrev: hei:) jeg trenger litt hjelp. for en stund siden var jeg kjempe god venn med en jente på skolen min, vi snakket om alt. og jeg kunne si alt til hun. men hun har vært litt «toxic» mot meg maaange ganger, men jeg har liksom tilgitt hun alle gangene . men må har vi ikke snakket på kjempe lenge og jeg savner henne egentlig litt.. vi har streak på snap lzm(så teit ja jeg vet) men vi snakker ikke liksom, noen som vet hva jeg kan skrive så vi får snakket sammen igjen?? Anonymkode: bcbc6...5f8 Uff høres ikke greit ut. Du kan jo begynne med å sende hun en melding, vis hun ikke svarer, sånn i det hele tatt ville jeg funnet meg en ny venninne. Eller kan være noe som plager hun. Kanskje gi hun litt tid!? Anonymkode: d8ca6...f1b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Skriv en mld å spør om hun har det bra. Lenge siden dere har møttes og at du har lyst å finne på noe en dag. Så ser du hva hun svarer.. avviser hun deg kan du jo spørre om det er noe galt? Anonymkode: a02cd...a92
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Spør om å møtes på en cafe eller noe 🙂 Anonymkode: d6daa...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå