Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå prøvd i 1 år uten hell. Til å begynne med var jeg så gira, så siker på at det kom til å gå på første forsøk. Skuffelsen ble bare større og større for hver gang mensen kom og graviditetstesten var negativt. Har mistet helt håpet. Men nå kom vi hjem fra ferie, og jeg er allerde 3 dager sen, noe som ikke er helt uvanlig. Men jeg er så redd for å ta en test for å finne ut om jeg er gravid. Jeg har ingen tester hjemme og jeg klarer ikke å gå på butikken for å kjøpe. Er så redd for å håpe. Mannen min spør meg flere ganger om dagen om jeg har mensen ennå, om jeg tror jeg er gravid. Nei sier jeg, jeg er sikert ikke gravid, er sikert bare litt sen. 

Skal ta testen i morgen, men jeg kjenner jeg er såå nervøs. Skuffelsen kommer til å bli så stor.. 

Noen som går i gjennom det samme? 

Anonymkode: a57d5...68e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke igjennom helt det samme, men jeg vil ønske dere lykke til og jeg håper virkelig at det sitter en liten spire hos dere nå ❤️

Skrevet

Har også prøvd en lengre periode, og er i samme båt som deg. 3 dager forsinket og skal også ta test i morgen... Kjenner jeg gruer meg veldig da jeg ikke ønsker å bli skuffet jeg og

Ønsker deg masse lykke til, og håper det går din vei denne gang

Anonymkode: 466c3...5eb

Skrevet

Håper dere oppdatere oss 😊

Anonymkode: 2ce79...2b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått gjennom det samme tidligere, og syntes det var helt fælt å teste de gangene mensen var sein. Det var bedre å leve i håpet om å kanskje være gravid. Krysser fingrene for deg. Håper dere endelig får den positive testen denne gangen!

Anonymkode: e323c...02a

• Liker 2
Skrevet

Lykke til! 🙏🏼

Anonymkode: 4dd79...2a3

Skrevet

Dette ordner seg ❤️ Om et år ser du tilbake på denne dagen og ler, fordi du er så forbanna lykkelig 

Anonymkode: 819f1...793

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også prøvd en lengre periode, og er i samme båt som deg. 3 dager forsinket og skal også ta test i morgen... Kjenner jeg gruer meg veldig da jeg ikke ønsker å bli skuffet jeg og

Ønsker deg masse lykke til, og håper det går din vei denne gang

Har nå tatt test, som visste negativt... Enda ikke fått mensen heller, så ikke godt å si hva som skjer

Enn du TS?

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Hos oss gikk det faktisk på pp 12. Hadde egentlig gitt helt opp å bli gravid da, og da jeg var noen dager sen så tenkte jeg bare at syklusen var litt ute av kurs. Og når vi prøvde på nummer to ble jeg gravid på allerede etter 3 måneder! Merkelige greier. 

Anonymkode: 0411c...f05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var negativ.. Men fortsatt ingen mensen. Tenker å ta en ny en i morgen. Kanskje den var negativ siden jeg drakk mye vann rett før jeg tok testen for å kunne tisse.. 

Håpet ligger der, men så vansklig.. 

Ts

Anonymkode: a57d5...68e

• Liker 1
Skrevet

Vet hvordan det føles. Man blir like skuffet hver gang, selvom man blir vant med det. Drøyer alltid litt over tiden som jeg kan teste, så har man ihvertfall håpet litt til, før det blinker: ikke gravid. Har ihvertfall sikkert vært gjennom det 80 pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...