Gå til innhold

Veldig tykke damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at det hovedsakelig er menn med dårlig selvtillit eller lavt selvbilde som går etter tykke damer? Eller er det slik at i all hovedsak er menn som har en fetisj for fedme som går etter tykke damer, (nå snakker jeg typen BMI over 35)? Eller kan ei tjukk dame finne seg en "normal" type som også liker henne for den hun er uavhengig av fedmen? Eller må man behage seg med en som enten har dårlig selvtillit eller som har en unormal fetisj?

Anonymkode: d71ab...176

Skrevet

Umulig er det nok ikke, men du risikerer nok at en del potensielle gode menn styrer unna og ikke viser interesse ene og alene pga vekten slik at de aldri rekker å bli kjent med deg. Utseendet og attraktiviteten er jo det første man ser og vurderer når man først treffer et nytt menneske før man velger om man vil bli bedre kjent eller ikke.

Nå har du sikkert ikke bedt om å få moralpreken her, men du kan også gjøre noe med vekten for slippe å ha denne problemstillingen i hodet i det heletatt. Hvis det føles vanskelig så vit at du trenger ikke nødvendigvis å komme helt ned på normal BMI for å få en bra kropp. Enten du er en som tenker at du vil ned i vekt, eller velger å akseptere kroppen din som den er, så vil det uansett ha en god helsemessig gevinst på sikt og det vil aldri være feil å gjøre det. 

Anonymkode: e473f...d95

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis "menn med dårlig selvtillit" som er interessert i store damer. Har en kompis som utelukkende dater damer i nevnte vektkategori. Og han er helt normal, men god jobb og godt selvbilde. Men han sier selv at han har en fetisj på det. Syns du det er problematisk? Meg bekjent så er han ingen "feeder"; han ønsker ikke å fete opp damene, men han ser helst at de holder seg store. 

Anonymkode: 6b4dd...854

• Liker 1
Skrevet

Man faller for personlighet og så klart er det normale menn som er sammen med tykke damer!

Anonymkode: df11d...9fc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bmi nå på 34 og var 39... uten at jeg har gjort noe drastisk bortsett fra å slutte på ett legemiddel og en psykisk påkjenning gjorde at noe av vekta forsvant. Jeg tror ikke alle de jeg har møtt eller blitt kjent med har hatt noe fetisj. De liker kjøtt på beina det hører jeg stadig. Det går jo begge veier. Har ikke fetisj for tjukke menn men noen er lubne ja, har de ett Ok utseende og en strålende personlighet så spiller kroppen mindre rolle. Dessuten hanker en litt lubben en kan han gjerne begynne å trene med meg. Hadde ikke sagt nei til en treningspartner og. 
Tror jordnære vanlig folk ikke er så superfiksert på kropp men personlighet.

Skrevet

Kropp og utseende vil garantert forandre seg i løpet av 10 år. Vanligvis forblir personligheten den samme hvis ikke noe traumatisk dukker opp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro at de som spesifikt "går etter" overvektige gjør dette enten fordi de synes dette er mest attraktivt eller fordi de tenker at det er i denne gruppen de har mest realistiske sjanser, som kan henge sammen med selvtillit og selvbilde. Så kan selvfølgelig også menn med godt selvbilde og høy selvtillit falle for overvektige kvinner uten å ha en preferanse for overvekt, men vi snakker nok da heller om tilfeldigheter enn om å spesifikt "gå etter" overvektige. 

Skrevet
40 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg vil tro at de som spesifikt "går etter" overvektige gjør dette enten fordi de synes dette er mest attraktivt eller fordi de tenker at det er i denne gruppen de har mest realistiske sjanser, som kan henge sammen med selvtillit og selvbilde. Så kan selvfølgelig også menn med godt selvbilde og høy selvtillit falle for overvektige kvinner uten å ha en preferanse for overvekt, men vi snakker nok da heller om tilfeldigheter enn om å spesifikt "gå etter" overvektige. 

Makes sense👍🏻

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendigvis "menn med dårlig selvtillit" som er interessert i store damer. Har en kompis som utelukkende dater damer i nevnte vektkategori. Og han er helt normal, men god jobb og godt selvbilde. Men han sier selv at han har en fetisj på det. Syns du det er problematisk? Meg bekjent så er han ingen "feeder"; han ønsker ikke å fete opp damene, men han ser helst at de holder seg store. 

Anonymkode: 6b4dd...854

Snakker vi da 125kg oppover typen kvinner? Og om de gikk ned la oss si rundt 50kg så hadde det blitt helt uaktuelt?

AnonymBruker
Skrevet

Mange overvektige har blitt overvektige -etter- de fant seg kjæreste. 

Anonymkode: 454c4...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fetish for tjukke damer. Håper jeg ikke blir dømt for det. 

Anonymkode: ac2ec...d74

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fetish for tjukke damer. Håper jeg ikke blir dømt for det. 

Anonymkode: ac2ec...d74

Nei da, bare lurer på hvordan det er med en slik mann. Jeg er 21 år, 138kg og 165cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...