Gå til innhold

Ikke det samme lengre med voksne barn,jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som kjenner på savnet av småbarnstiden i julen og nyttår, da ungene gledet seg til pakkeåpning og øynene lyste. Føler det ikke blir det samme med voksne barn, og nå er to av dem hos sin far, mens en er her.

Savner tiden før, da ungene var små og det var liv og røre. Selv om det var slitsomt. Blir så stilt og tørt på en måte nå, selv om vi ler og koser oss over god mat og drikke.

Savner småbarnstiden kjenner jeg - flere med meg som gjør det?

Anonymkode: 90e27...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet går i epoker. Nå er ditt liv med små barn over og det finnes andre måter å nyte høytiden på med store barn. Har selv fire barn hvor de to største er tenåringer og de to minste er under tre år. Du har nok bare glemt alt stresset og maset. 

Anonymkode: ffa64...647

• Liker 1
Skrevet

Ja😔

Anonymkode: c9007...780

Skrevet

Jeg gjorde det ;) Men så kom barnebarna og plutselig var juleaften full av liv og røre og overstimulerte unger igjen. Digger det; men tar meg av og til i å savne de julene da alle var voksne og man kunne sitte lenge ved bordet uten avbrytelser også videre 😛 Hver sesong i livet har sin sjarm. 

Anonymkode: 5fb9a...c8e

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det ;) Men så kom barnebarna og plutselig var juleaften full av liv og røre og overstimulerte unger igjen. Digger det; men tar meg av og til i å savne de julene da alle var voksne og man kunne sitte lenge ved bordet uten avbrytelser også videre 😛 Hver sesong i livet har sin sjarm. 

Anonymkode: 5fb9a...c8e

Ja men har ingen barnebarn foreløbig hehe

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet går i epoker. Nå er ditt liv med små barn over og det finnes andre måter å nyte høytiden på med store barn. Har selv fire barn hvor de to største er tenåringer og de to minste er under tre år. Du har nok bare glemt alt stresset og maset. 

Anonymkode: ffa64...647

Ja det vet jeg jo, bare lurte om andre savnet julen da barna var små

Skrevet

Klart man savner da ungene var små, både jul og 17.mai mister litt av sjarmen når det er feiring med bare voksne. Men slik er livet , og man blir aldri lykkelig om man ikke prøver å gjøre det beste ut av her og nå. 

Jeg savner til og med tida da jeg gikk på foreldremøter jeg, fordi jeg likte å komme ut og treffe andre foreldre. 

Men nå er ungene voksne og ingen av dem feira sammen med meg. Et savn men jeg hadde en fin jul likevel. 

Anonymkode: a7fca...022

Skrevet

Ja er sant, men savnet kommer av og til likevel. Er ikke samme entusiasme som da de var barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...