Gå til innhold

Wææ mensen ferdig idag, skal begynne med eggløsningstest imorra. HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såå ustabile sykluser og har kjøpt en pakke Eggløsningstester 30 stk tror jeg..? Fra billigtester.no 

Burde jeg ta en test hver dag? Også 2 ganger daglig når strekene begynner å bli sterke? 
burde jeg kjøpe fler tester?🙄🙄 Har jo sykluser mellom 28 og 60 dager lissom!!😩 

Anonymkode: 3442d...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test dagen etter mensen er kanskje litt overkill? 

Anonymkode: 2faa4...e98

• Liker 9
Skrevet

Hadde ventet en ukes tid om syklusen er fra 28 dager. Anbefaler også å ta basaltemperatur. Eggløsningstester kan være klundrete, ikke alltid kroppen «klarer» å slippe egget. Men ja, lurt å ta to om dagen når streken nærmer seg sterkere enn teststrek.

Anonymkode: ee59d...c7d

Skrevet

Hadde ventet en uke før jeg begynner å teste om jeg var deg 😊 om du bruker å få eggløsningsslim så test fra den dagen du oppdager det (det bruker å komme noen dager før eggløsning).

Anonymkode: 4bab4...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Okei da venter jeg en ukes tid🙌🏼 Har lest at det er mange som tester hele veien🤔 Men da dropper jeg det☺️

Skrevet

Jeg kjøpte mine tester på wish og ebay. Har aldri hatt problemer med at de ikke fungerer. Som de andre Syne jeg også det er tidlig å starte dagen etter mens. Har du prøvd å ta temperatur? Da kan du begynne med eggløsning tester når temperaturen begynner å si ifra. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Jeg kjøpte mine tester på wish og ebay. Har aldri hatt problemer med at de ikke fungerer. Som de andre Syne jeg også det er tidlig å starte dagen etter mens. Har du prøvd å ta temperatur? Da kan du begynne med eggløsning tester når temperaturen begynner å si ifra. 

Ja har prøvd det 1 gang. Funka absolutt ikke🙄

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja har prøvd det 1 gang. Funka absolutt ikke🙄

Du må ta temperaturen over tid. Nytter ikke med en uke eller en måned 

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten så man skulle tro folk ikke har klart å reprodusere seg selv i tusenvis av år uten alt dette fantet.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Forbanna said:

Det er nesten så man skulle tro folk ikke har klart å reprodusere seg selv i tusenvis av år uten alt dette fantet.

Er det ikke fint at vi kan bruke teknologien vi har i dag? Både til å utsette barn, så vi slipper å bli gravid 15 år gammel. Og å finne syklusen er heller ikke lett når den ikke er regelmessig. 

Men det er ikke så lett å forstå for mennesker som ikke har disse problemene. 

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor lenge du blør. Jeg skal starte å teste dagen etter jeg slutter å blø fordi jeg blør i 9 dager, så når jeg starter testingen er jeg på dag 10 som er anbefalt. Ville ventet til tidligst dag 10 om jeg var deg. 

Ta 1 test om dagen frem til at de blir sterkere også tester du 2 gang om dagen til du får positiv eller til at den blir svakere (kan skje om kroppen ikke får til EL eller om du gikk glipp av LH toppen). 

Ser du at du får lite tester så kan du bestille fler, men dette skal nok holde for denne syklusen 😊

Anonymkode: a5786...4d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvor lenge du blør. Jeg skal starte å teste dagen etter jeg slutter å blø fordi jeg blør i 9 dager, så når jeg starter testingen er jeg på dag 10 som er anbefalt. Ville ventet til tidligst dag 10 om jeg var deg. 

Ta 1 test om dagen frem til at de blir sterkere også tester du 2 gang om dagen til du får positiv eller til at den blir svakere (kan skje om kroppen ikke får til EL eller om du gikk glipp av LH toppen). 

Ser du at du får lite tester så kan du bestille fler, men dette skal nok holde for denne syklusen 😊

Anonymkode: a5786...4d0

Dag 10 fra mensen starta eller slutta?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...