Gå til innhold

Stått opp med feil bein i dag.....

Majken

Anbefalte innlegg

Det er nok det som er feilen. Våknet klokka ett på ettermiddagen... POKKER! Sovi bort halve dagen omtrent. Hakke tid til det. Hiver meg opp av senga med dyna vikla rundt beina... den snubler jeg i når jeg begynner å bevege beina. Tryner så lang jeg er utover gulvet og skaller i beinet til skrivepulten. Steike være så vondt det var! Kommer meg opp på beina, sjekker busstabellen... må handle før det stenger. (Noen klager over at det stenger tidlig på lørdager i Norge, men her stenger de faktisk tidligere....). Neste buss om 40 minutter, det skal gå fint å rekke. River med meg håndkle, klut, såpe, shampo, balsam, tampong, undertøy og løper ut av rommet for å komme til dusjen før noen andre gjør det (felles dusj her på internatet se). Nesten ferdig i dusjen så går brannalarmen! Jeg kunne begynt å grine, men jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å trippe ut i bare morgenkåpa. Tok ca et kvarter før brannvesenet kom og fikk slått fast at det var falsk alarm (som vanlig). Ti minutter til bussen går.....

Finner endelig klær som ikke har flekker på og ikke stinker svette, må jammen vaske klær i dag også.... Vel vel, kommer meg ned på bussholdeplassen uten videre dramatikk. Det går et par minutter og det kommer en buss, men ikke min buss, jeg venter på nr 685 jeg. Kommer en buss i svingen der, hvilket nr er det? 685, veiver ut armen men han gjør ikke tegn til å stoppe. Går litt lenger ut mot kanten og veiver litt til. Men sitter han helt i sin egen verden han sjåførn eller?! Bussen raser forbi og det er time til neste buss skal gå. Pokker heller, da går jeg heller de 40 minuttene ned til kjøpesenteret, da kanskje jeg får gått av meg litt aggresjon også...... Det kunne ha hjulpet hvis det var en tur i skogen vi snakket om her, og ikke langs hovedgata i lørdagstrafikken! Det er tydelig at noen bilister ikke har skjønt at den grønne mannen gjelder for fotgjengere.... Og er det virkelig nødvendig å peise på gassen når man nærmer seg en fotgjenger på fortauet som passerer en søledam ytterst i veibanen?? Men jeg kom meg nå fram i live, klissblaut riktignok, men i live.

Går rett til matvarebutikken, er ikke i humør til shopping i dag. Og en ting skal jeg si; jeg er glad i unger altså, men akkurat i dag er jeg glad jeg ikke hadde noen for jeg trur jeg hadde kommet til å drept dem. Over hele butikken: VRÆÆÆÆÆÆÆÆL! MAMMMMMMMMAAAAAAAAAA! BUUUUUHHHHUUUUUUUUU! JEG VIIIIIILLLLL HA! MEN JEG VIL! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLL!!!! :evil: :evil: :evil: Hvis jeg skal handle neste lørdag skal jeg huske på å ta med meg diskman. Uggen i huet prøvde jeg å finne det jeg skulle ha. Måtte ha hjelp til å finne sminkefjerner. "Ja, det står ved hygieneartiklene det". Nei, det står ikke der, jeg har sett. "Jo, det står der, det hadde vært ulogisk å stille det et annet sted". Så går jeg og ser en gang til, kan jo ha oversett noe. Men finner den ikke, bare prislappen og en tom hylle. "Næh, vi har gått tomt gitt!" Samma kan det være, sminkefjerneren får vente til neste gang. Kan ikke se at jeg skal få bruk for den i helga akkurat. Kommer i kassa og skal betale. "Hvordan har du det i dag?" spør en kassedame som i hvert fall prøver å være blid. "Åh, jeg har det så bra så." Så surrer kassa seg, vil ikke lese kodene, må flytte til en annen kasse.

Kom meg hjem, og vasket klær. Gikk helt problemfritt for seg...... :lol: bortsett fra en flekk som nekter å gi slipp på favoritt genseren min.

Så begynte jeg med ei oppgave, har sitti med den i fem timer nå. Skjønner ikke bæret. Pokkers BlueJ funker ikke på min data og jeg skjønner ikke hvorfor. Prøver å avinnstallere og innstallere på nytt, men neida. Helvetes drittprogram! Samma kan det værra med hele oppgava!

Nå har jeg vært oppe i 8 timer, og nå går jeg og legger meg igjen. Står opp igjen i morra... forhåpentligvis med rektig bein....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...