Gå til innhold

Får ikke orgasme med en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i å ha sex og jeg synes det er veldig deilig selv om jeg ikke får til å få orgasme. Jeg faker heller ikke. Jeg får til å få orgasme på egenhånd, men har aldri klart det med en partner. 
Jeg har nylig begynt å ha sex med en ny mann, og han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra. Jeg elsker å ha sex med han og jeg synes det er kjempedeilig, jeg nyter det virkelig selv om jeg ikke når klimaks. Problemet er at han føler seg dårlig og utilstrekkelig på grunn av min manglende orgasme. Jeg har prøvd å fortelle han at jeg synes det er vanskelig å få orgasme med en partner, og at jeg synes det er veldig deilig likevel. Men han bare unnskylder seg hele tiden, beklager for at han ikke fikk meg til å komme. 

Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne klare å komme med en mann, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. Jeg kan selvsagt foreslå å ha med en vibrator i senga, men kan hende noen menn reagerer negativt på det? Forslag? 

Anonymkode: e3132...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vibrator eller andre hjelpemidler er helt topp. Meningsløst å ødelegge all glede over sex ved å slite seg ut i evigheter på jakt etter en orgasme som bare blir enda mer uoppnåelig ved å fokusere så mye på det.

Anonymkode: 5bf4d...65e

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe problem å ha med en vibrator. Min mann syns det er skikkelig digg i blant. Da kan han bare tenke på det selv og kjøre på, uten å legge masse arbeid i å samtidig stimulere meg. Jeg kommer ikke av bare å ha han i meg, her må klitoris få omsorg i tillegg.

Men da jeg var yngre hadde jeg problemer å få orgasme med de jeg var sammen med, uansett hvor mye de prøvde. Jeg fant til slutt ut at jeg ikke klarte å slappe nok godt av. Når jeg ble eldre og mer trygg på meg selv, i tillegg til å få meg en kjæreste jeg slappet bedre av meg, gikk det plutselig veldig lett. 

Anonymkode: d1d50...44a

Skrevet

Er jo bare å stimulere klitoris selv det🤷‍♀️ Med hånda eller leketøy🤷‍♀️
Forventer dere virkelig at mannen skal gjøre alt😱🤷‍♀️

Anonymkode: b0e2b...a08

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hilsen dame 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har et par innvendinger her, selv om jeg i hovedsak er enig:

1 - Noen menn blir faktisk fornærmet dersom man tar saken i egne hender (har opplevd dette, han er nå en eks). 

2 - Noen kvinner (meg inkl) mister litt følelser i klitoris ved penetrering av penis. Det er irriterende. Vet ikke hvorfor det er sånn. 

Det jeg sier er at det ikke alltid er "bare å.." 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 39b87...486

• Liker 3
Skrevet

Du er skada av all onaneringen. Kutt den ut å lær kroppen å komme på andre måter. Etterhvert vil du klare å komme sammen med en partner. Kroppen din er vant til at du onanerer på en spesiell måte og vibreringen fra en vibrator som en mannehånd aldri vil erstatte. Jeg har det slik selv, onanerer jeg kan det ta opp til en uke før jeg får orgasme når mannen fingrer meg.

Gikk uten orgasme med menn i flere år før jeg fant ut av det.

Anonymkode: 3aa8c...81a

• Liker 2
Skrevet

Tok noen år før jeg fikk orgasme med mann, selv om jeg uten problemer har klart det alene siden jeg var 13 år. 

Er liksom en helt annen teknikk for å få orgasme under samleie, eller når jeg blir slikket /fingret. Hver gang jeg nærmet meg ble også menn for ivrige. Poff var muligheten borte. 

Så bare fant jeg ut av det. 

Anonymkode: 5746a...eae

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er skada av all onaneringen. Kutt den ut å lær kroppen å komme på andre måter. Etterhvert vil du klare å komme sammen med en partner. Kroppen din er vant til at du onanerer på en spesiell måte og vibreringen fra en vibrator som en mannehånd aldri vil erstatte. Jeg har det slik selv, onanerer jeg kan det ta opp til en uke før jeg får orgasme når mannen fingrer meg.

Har du ikke lagt deg ennda? Det er sent nå bare så du vet det liksom.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne etter min smak ja, teamwork-kvinner er bestandig best. Ja hvorfor ikke bruke vibrator under sexen for å oppnå orgasme? Å få orgasme må man faktisk gjøre noe med selv, hvis man har problem med å oppnå den. Hvis man får orgasmen kun alene, kan det nok umulig være så deilig som det beskrives.

Orgasmen er hjernestyrt... bruk fantasier, bruk flere erogene soner samtidig, jo mere du mater hjernen med signaler jo lettere blir det for deg å få orgasme.

Typisk menn som nekter dama si å bruke sexleketøy som har slike problemer😉

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker sex som alle andre men å fingre i ei uke kjennes litt drøyt.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg nærmet meg ble også menn for ivrige. Poff var muligheten borte. 

Tenker de drepte klitten din eller tok en liten pause? Da blir det fort "Rykk tilbake til start"... det må være helt for jævlig frustrerende, men hvorfor ikke si ifra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...