Gå til innhold

Har svigermor opp i halsen, typen bare idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få blåst ut litt..er så lei

regner med folk kommer til å skrike «dump!» osv

flyttet inn med samboer for ett par år siden, (han driver Gard, foreldrene bor i andre enden av huset) og siden har det vært ett helvete med svigermor. Føler ting begynner å bli så mye nå at jeg snart går kjenner jeg, men vil gjøre alt for å fikse forholdet osv før jeg gir opp. Har seg sånn at jeg er gravid (halvveis) ved uhell. Svigermor hetser på meg, buser inn uten samtykke, prøver og skape splid mellom samboer og meg. Hun har sagt at jeg prøver å svindle han, at jeg ikke gjør noe som helst (hahahahah har ikke hatt en eneste fridag på over ett halvt år nå, er hun som ikke løftet en finger), at jeg liksom ber henne holde kjeft osv (har jeg aldri gjort), skal kommentere ting vi kjøper fordi hun er VERDENS grådigeste person(typ hun sier vi er fattig når vi har 200 000 på sparekonto). Sier jeg ikke kan noe om barn osvosv. Var en pause mellom trakasseringene etter sommeren og frem til september/oktober, jeg prøvde å gi henne én sjanse til, men da rant begeret over. Hun sa så mange stygge ting om meg til samboer, og da hadde jeg ikke snakket med de på lenge heller. 

Nå greier jeg ikke henne mer, klarer ikke se på henne eller snakke til hun...nå har hun invitert til nyttår, noe jeg har sagt fra til samboer mange ganger i desember at jeg vil feire for meg selv. Nå er han fly forbanna på meg for at jeg ikke vil feire med den trakasserende og slemme moren hans, vi har sikkert hatt 100 krangler angående svigers da de kommer så gale mellom oss...altså, de har stua si tett inntil gangen vår, og soverommet vårt ligger i 2 etasje i ett lytt hus. Hver bidige gang vi ligger ilag er han «stresset» på om de hører oss osv...altså, når svigermor «blir me i senga»(les, i tankene hans) da er det nok! Alt skal pirkes på osv...

samboer sa tom at visst jeg ikke var med imorgen, så kom han til å si hvorfor til henne, «at jeg ikke tåler trynet på hun». Lover det blir styr da ja, selv om hun skulle sagt unnskyld og forklart seg for lenge siden og burde deretter skjønne hvorfor jeg ikke tåler henne. 

Nå sier han at det er jeg som er egoistisk og bare skal lage styr osv...kjenner jeg begynner å bli temmelig sliten av det her..

han er aldri der inne selv...jeg MÅ liksom være med hver gang, «visst ikke blir det rart». Lurer på hva i helvete som er så rart med at han kan gå inn til de alene? 

Føler meg ikke vel i eget hjem nei. Og før noen sier at jeg kan til det selv, så lurer jeg på hvordan. For jeg har ikke sagt ett vondt ord.

Anonymkode: e0c4b...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud du må være en tålmodig person! Det virker som en utrolig vanskelig situasjon å være i. Hvor langt er du på vei? Er han den rette for deg?

• Liker 4
Skrevet

Du har valgt dette livet. Stikk nå mens ungen fortsatt er i magen din. Lykke til!

Anonymkode: b4489...9ae

• Liker 6
Skrevet

Feir nyttår med svigers. Spør Om dere skal ta med dessert, gi dem en blomsterkvast. 

Snart har dere baby, etter noen våkenetter i lytt hus, kanskje dere og svigers kan spleise på lydisolering mellom enhetene? 

Dere bor tett og det er sikkert ikke lett for noen av dere.

Anonymkode: 0a034...c09

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke svigers som er problemet. Det er samboeren din. Finns ikke baller på den karen der. Om du ikke er altfor langt på vei, kan du jo vurdere abort (siden det ikke var planlagt graviditet), og heller finne deg en ordentlig mann.

Husk, barnet gjør at du må ha med denne familien å gjøre resten av livet. Vil du det?

Anonymkode: cb1e4...b41

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...