Laila Skrevet 1. juni 2005 #1 Del Skrevet 1. juni 2005 Vi er to separerte med to barn. Vi har praktisert annenhver uke hele veien. Så etter gjentatte trusler fra mannen min,kalte han meg endelig inn til mekling. Han vil ha omsorgen for begge.Fordi han mener de har best av å bo ett sted. Greit. Når ungene er hos faren blir de grillet.Han har til og med tatt fra henne mobilen for at hun ikke skal ringe meg de ukene de er hos ham. Her blir det rettsak.Og jeg går for omsorgen for begge.Pga ting som foregår hos faren,så mener jeg de har det best hos meg. Ungene kommer desverre imellom.Faren driver å manipulerer dem. Så over til spørsmålet: Kan jeg forklare min datter på 9 år litt av hva det går i,på en pen måte så klart. For slik de går nå er det forferdelig usikker og utrygg. exen har til og med truet min datter på 6 år med å sendre henne på en streng skole,bort og der får hun ikke treffe mamma sier han. Hvor mye vil en på 9 år forstå?Om jeg forklarer det på en skånsom måte,vil hun forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moi. Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg hadde ikke sagt noe, men kallt inn PPT for å få hjelp. De vil gjøre det som er til det beste for barna, uavhengig av foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2005 #3 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis du skal si noe bør det være heeeeelt upartisk. Vær ytterst forsiktig med hva du sier, dette kan lett brukes mot deg. Kan du og mannen snakke sammen og klare å briefe barna i fellesskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan Bup brukes til slik også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har fått beskjed fra advokaten min å ikke snakke med ham.Fordi hun mener han sprennger på for å presse meg og manipulere meg.Så den går desverre ikke. Håpløs situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 1. juni 2005 #6 Del Skrevet 1. juni 2005 Gå til familievernkontoret, eller PPT for å få råd. Det er vanskelig å gi noen råd om hva du kan fortelle en 9-åring, da det er veldig individuellt hvor moden de er i den alderen. Familievernkontoret eller PPT kan sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juni 2005 Takk for rådene jeg fikk av dere.Det er nok veien å gå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå