AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Hei! Jeg sendte en spyttprøve tilbake til myheritage uten å deklarere innhold/verdi og skrev heller ikke avsender. Tenkte ikke noe særlig på det siden mannen på posten ikke sa noe. Men når jeg skulle sende en annen prøve (for en i familien) ble jeg bedt om å fylle ut skjema og deklarere. Vil den pakken som ble sendt uten deklarasjon bli stoppet og destruert i tollen så prøven aldri kommer frem til Myheritage? Noen som har sendt prøve uten deklarasjon, og hva skjedde? Anonymkode: 0a6ce...14c
Ulrikke Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Mannen tok test først her, da måtte jeg skrive både det ene og det andre. Jeg sendte min egen i november(?), tenkte heller ikke over det før etter at jeg hadde sendt den - men da betalte jeg bare porto og ferdig med det. Resultatet kom nå i romjula, så det må jo ha gått greit...
Bøtteballetten Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Jeg betalte kun porto og sendte avgårde. Det kom fram til laboratoriet og jeg fikk resultatet etter noen uker.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Tusen takk for svar! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Anonymkode: 0a6ce...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå