AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Var i et forhold med en mann. Var veldig psykisk syk og ble utnyttet på mange måter pga det. Hadde sex som kjærester flest. En dag ville han ha sex men ikke jeg. Jeg sa nei, men han tok av meg buksa og "gjorde seg ferdig" mens jeg holdte hendene foran ansiktet og smågråt. Gjorde ikke noe fysisk for å stoppe han, sa kun nei den ene gangen. Var det voldtekt? Anonymkode: 8c745...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Beklager skrivefeil i overskrift, ble en t for mye av en eller annen grunn. Kan ikke endte på grunn av anonymknappen ble brukt. Anonymkode: 8c745...e7d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Nei betyr nei! Anonymkode: d401a...82a 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i et forhold med en mann. Var veldig psykisk syk og ble utnyttet på mange måter pga det. Hadde sex som kjærester flest. En dag ville han ha sex men ikke jeg. Jeg sa nei, men han tok av meg buksa og "gjorde seg ferdig" mens jeg holdte hendene foran ansiktet og smågråt. Gjorde ikke noe fysisk for å stoppe han, sa kun nei den ene gangen. Var det voldtekt? Anonymkode: 8c745...e7d Enkelt og greit JA. Anonymkode: 73043...0b8 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Ja, det er selve definisjonen på voldtekt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Ja egentlig men det er så vanskelig å kalle det for det. Eksen min gjorde dette hele tiden. Tvang seg til analsex mens jeg sov og måtte bare holde ut smertene mens han gjorde seg ferdig. Det ble nylig slutt og Hater han for det i dag og vet at han gjør garantert det samme med hun som han gikk ifra meg for etterhvert. Anonymkode: ed975...527 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 Jeg opplevde det samme gjentatte ganger med min eks. Jeg begynte å kaste opp før og etter sex etter den første hendelsen, det var akkurat slik du beskriver din opplevelse. Jeg holdt meg for fjeset og lå der stille. Han hørte aldri på «nei» eller «jeg vil ikke». når jeg anmeldte det til politiet så spurte de meg om han skjønte at jeg ikke ville, eller om jeg kanskje sendte han signaler på at det var greit? Og generelt mente at det hørtes ut som voldtekt, men var det ikke. For jeg sa jo nei så stille og rolig.. Jeg gråt mange timer og netter.De skjønte heller ikke hvorfor jeg brukte 3år på å anmelde det. De brukte 8mnd på å henlegge saken på bevisets stilling. eneste som var verdt anmeldelsen er at nå ligger det i arkivet, om det skulle skje en annen jente en dag. Utenom det så vil jeg aldri gjøre noe sånt igjen. Det er jævlig hardt med avhør og vitner osv. Anonymkode: b8565...300 3
SinEater Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Ja det er det! Fælt å lese alt dere har måtte oppleve jenter/damer. Håper dere har funnet noen ordentlige 😁
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 Ja det er voldtekt. Ring overgrepslinjen anonymt på 116006 for noen å snakke med. Anonymkode: f936a...b24 3
jabx Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde det samme gjentatte ganger med min eks. Jeg begynte å kaste opp før og etter sex etter den første hendelsen, det var akkurat slik du beskriver din opplevelse. Jeg holdt meg for fjeset og lå der stille. Han hørte aldri på «nei» eller «jeg vil ikke». når jeg anmeldte det til politiet så spurte de meg om han skjønte at jeg ikke ville, eller om jeg kanskje sendte han signaler på at det var greit? Og generelt mente at det hørtes ut som voldtekt, men var det ikke. For jeg sa jo nei så stille og rolig.. Jeg gråt mange timer og netter.De skjønte heller ikke hvorfor jeg brukte 3år på å anmelde det. De brukte 8mnd på å henlegge saken på bevisets stilling. eneste som var verdt anmeldelsen er at nå ligger det i arkivet, om det skulle skje en annen jente en dag. Utenom det så vil jeg aldri gjøre noe sånt igjen. Det er jævlig hardt med avhør og vitner osv. Anonymkode: b8565...300 Politiet må spørre deg om det du skriver om her. De må nemlig kunne bevise i retten at eksen din faktisk visste at du ikke ville ha sex. Det er et vilkår i loven. Så de spør ikke om det fordi de prøver å minimere det som har skjedd, men fordi de må sørge for at vilkårene i loven faktisk er oppfylt. At anmeldelsen ble henlagt er ikke veldig uventet, da det er veldig vanskelig for politiet å bevise noe hvis det f.eks. bare er ord mot ord. 2
Kjæregutt Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 Ja, jeg beklager at de har gått gjennom dette 😥 Det er veldig trist ålese. 1
Gjest Belle âme Skrevet 30. desember 2019 #12 Skrevet 30. desember 2019 Et nei er like mykje et nei som tjue nei. Så ja, dette var voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Var i et forhold med en mann. Var veldig psykisk syk og ble utnyttet på mange måter pga det. Hadde sex som kjærester flest. En dag ville han ha sex men ikke jeg. Jeg sa nei, men han tok av meg buksa og "gjorde seg ferdig" mens jeg holdte hendene foran ansiktet og smågråt. Gjorde ikke noe fysisk for å stoppe han, sa kun nei den ene gangen. Var det voldtekt? Anonymkode: 8c745...e7d Ja det er voldtekt. Mange går i "frys" og klarer ikke å forsvare seg. Det er likefullt voldtekt uansett! Dessverre er vi mange som blir utsatt for sånt, uten at noen reagerer.. Anonymkode: 6dafa...f59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå