AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Er det noen som er medlem i Mensa her? Jeg vet de har avdelinger rundt i landet og lurer på om det skjer noe sosialt? I tilfelle hva? Holdes det noe faglig opplegg? Diskusjoner, foredrag eller lignende? Hva er gjennomsnittsalderen der? Før tråden sklir ut: dette er ikke en tråd om IQ eller "tror du at du er så smart?". Tenk på det som et spørsmål om studentforeningen ved X universitet, eller din lokale fotballklubb. Jeg lurer på hvordan miljøet er. Anonymkode: 1a18e...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Søstra mi er det. Det er sosialt ja hvis man vil. Div quizzer og seminarer osv Anonymkode: c2b2f...324
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 I Oslo er det nokså forskjellige medlemmer. Anonymkode: 0ea7d...1ec
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Jeg er medlem. Var med på en quiz lignende sak en gang, og syntes det var skikkelig kleint. Masse folk jeg hadde lite til felles med, annet enn et teoretisk tall på iq. Alder var veldig variert, men kanskje en liten overvekt av folk i 40 årene? Syntes det var vanskelig å komme ordentlig i prat med folk, og de fleste virket som de helst ønsket å bevise hvor smarte de var, eller hvorfor de passet inn der. Var ikke helt min greie... Det sagt, så kan det jo godt hende jeg bare hadde uflaks med inntrykket den gang, har aldri vært med på noe senere.. Anonymkode: 7c1b0...f57
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensa-medlemmer er vel bare for mennesker som liker å vise seg frem, og briske seg med hvor "flinke" og smarte de liksom er... Anonymkode: c9588...9e4 Det er som oftest det ja. De er veldig opptatt av å la andre få vite at de er mensamedlemmer - har jeg merket. Anonymkode: fe4d1...69e 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er medlem. Var med på en quiz lignende sak en gang, og syntes det var skikkelig kleint. Masse folk jeg hadde lite til felles med, annet enn et teoretisk tall på iq. Alder var veldig variert, men kanskje en liten overvekt av folk i 40 årene? Syntes det var vanskelig å komme ordentlig i prat med folk, og de fleste virket som de helst ønsket å bevise hvor smarte de var, eller hvorfor de passet inn der. Var ikke helt min greie... Det sagt, så kan det jo godt hende jeg bare hadde uflaks med inntrykket den gang, har aldri vært med på noe senere.. Anonymkode: 7c1b0...f57 Kjedelig at du fikk dette inntrykket. Forhåpentligvis var du bare uheldig. Er det andre goder ved å bli medlem? Jeg har ikke noe behov for å vifte med medlemsbeviset, om jeg i det hele tatt får det, men heller finne et fellesskap eller noe som utfordrer meg. Anonymkode: 1a18e...e7a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå