Gjest Ludder Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Er det mulig å følge en tråd uten å få varsel på e-post hvis man trykker "Følg" oppi hjørnet? Alternativet er liksom ingen varsler, men jeg vil jo gjerne få varsel på siden her hvis det er et nytt innlegg i en tråd jeg er interessert i, uten at jeg trenger å skrive et innlegg i tråden.
Dr. A. Kula Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 23 timer siden, Ludder skrev: Er det mulig å følge en tråd uten å få varsel på e-post hvis man trykker "Følg" oppi hjørnet? Alternativet er liksom ingen varsler, men jeg vil jo gjerne få varsel på siden her hvis det er et nytt innlegg i en tråd jeg er interessert i, uten at jeg trenger å skrive et innlegg i tråden. Du kan gå inn på innstillinger og velge å ikke få epost på varsler fra følg tråden. Da får du bare varsel når du er logget inn og ingen epost 1
Anglofil Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Hei Det stemmer slik Dr. A. Kula skriver. Du kan endre under innstillinger slik at du får de varslene du ønsker (eventuelt ikke ønsker). Anglofil (teamleder)
Gjest Ludder Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Takk for svar. Da håper jeg det funker slik jeg ønsker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå