Gå til innhold

Operasjon på hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hund som har en kul som skal opereres bort. Jeg vet ennå ikke om den er godartet eller ondartet. Hvis det viser seg at det er det værste at den er ondartet. Må hunden da avlives? Hunden er glad og fornøyd og det virker ikke som om den har det vondt noe sted. Kan den da leve godt med kreft? Er helt på tuppa her.

Anonymkode: 2caab...223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg som eieren er helt på tuppa ovenfor hunden mente jeg.

Anonymkode: 2caab...223

Skrevet

Først må du finne ut om den er god eller ond. Deretter spredning hvis den er ond. Du må ae an alderen til hunden, og om det blir mye pes til hunden etter operasjon/behandling etterpå. Snakk med dyrlegen. De kan dette best!

Skrevet

Min hund var nylig igjennom det samme. Heldigvis viste hennes kul seg å være godartet, men vi snakket med veterinæren om alternativene på forhånd, om den skulle vise seg å være ondartet. 

Ved ondartet kul finnes det behandling. Prognosene er jo det som avgjør hvorvidt kreftbehandling er aktuelt. Økonomi er selvsagt også et aspekt, om man har forsikring/hvor mye den dekker. For vår del hadde hunden (begynner å bli godt voksen) da fått leve ubehandlet så lenge den hadde hatt det godt og smertefritt. 

Anonymkode: a6087...5e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...