BraNok Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Jeg tør nesten aldri! Er redd for å bli avvist, og redd for at mannen skal se på meg som "slutty".... Ønsker å tørre, men hva tenker dere egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Det er supert. Sjansen er litt større for at kvinner ikke har lyst enn at jeg ikke har, ergo er det mest effektive at kvinnen tar initiativ når hun har lyst. Anonymkode: 7b051...d46 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Dette hadde vært digg om hun gjorde det. Hun har gjort det to-tre ganger på 7 år. Faren for at jeg hadde sagt nei er nok ikke stor 😉 Anonymkode: ee3d1...d37 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 1 time siden, Hvemvethvorharenho skrev: Jeg tør nesten aldri! Er redd for å bli avvist, og redd for at mannen skal se på meg som "slutty".... Ønsker å tørre, men hva tenker dere egentlig? Slutt å oppfør deg som et barn, kvinn deg opp, og ta initiativ. Ufattelig lite voksent å legge alt ansvar for et velfungerende sexliv på mannen. Anonymkode: 25adf...837 20
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Det er den beste sexen vi får når hun tar initiativ. Anonymkode: bcd69...566 2
MortenMinstelønn Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Hvis hun har stil. Klarer å følge mine øyne å forstå hva som tenner meg ved henne, så ja! 1
Horten Market Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 I et forhold, definitivt ja, ellers definitivt nei. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har titt og ofte tatt initiativ. Både i og utenfor forhold, de eneste gangene jeg får avslag er hvis kjæresten er trøtt etter en lang dag på jobb eller lignende. aldri opplevd at noen ser ned på noen fordi de har seksuelle drifter, det virker jo direkte fjernt. Anonymkode: 49d92...ac9 6
Horten Market Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: aldri opplevd at noen ser ned på noen fordi de har seksuelle drifter, det virker jo direkte fjernt. Anonymkode: 49d92...ac9 Sikkert fordi du er kvinne. Menns seksuelle drifter blir generelt sett ned på. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har også lurt på det noen ganger. En fyr jeg holder på med vil nesten aldri når jeg tar initiativ, noe som er frustrerende for jeg blir jo avvist gang på gang. Men jeg har aldri sagt nei til han. Kan selvsagt ikke tvinge noen til sex og jeg må jo respektere et nei, men hadde vært gøy om han noen gang ville de gangene jeg tok initiativ Anonymkode: 8dba3...a0a 2
Gjest HarryDotter Skrevet 30. desember 2019 #12 Skrevet 30. desember 2019 Ja selvfølgelig liker vi det.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #13 Skrevet 30. desember 2019 Ingenting er bedre en at kvinnen tar initiativ, det er så utrolig sexy. For meg er det uansett bare aktuelt i et forhold med en kvinne. Men opplever jo det stikk motsatte hele tiden, til og med det å treffes er det jeg som stort sett tar initiativ til. Slitsomt i lengden og noe som gjør at man blir veldig usikker på sin partner iallefall tidlig i et forhold. Anonymkode: 1f144...3c8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #14 Skrevet 30. desember 2019 Jeg elsker det! Men det har dessverre bare skjedd en håndfull ganger i løpet av våre 2 år sammen. Har sagt at jeg blir ekstra tent på det, og da sier hun at hun skal gjøre det mer, men det skjer aldri lenger 😞 Anonymkode: e464d...945
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #15 Skrevet 30. desember 2019 Jeg liker det ja. Men de få ganger hun har kommet med initiativ så ble jeg glad og kåt på henne men også litt skuffa fordi det er "min oppgave" å ta initiativ. Rart... Egentlig ikke rart at jeg tenker sånn ,orker ikke å forklare meg. Ellers ,frykt for å bli avvist ja. Eh ,hvor mange ganger har jeg blitt avvist ,ufff ,men ja ,ny dag ny sjanse ,eller trenger ikke å vente på ny dag en gang ,det var tidlig og hun orka ikke ,nå er det kveld la meg prøve igjen. Avvist whatever. Anonymkode: 9df7c...461
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 Kvinne her. Tar initiativ hele tiden. Mange ganger når mannen begynner å tafse, hsr jeg først tatt på de riktige stedene litt diskré... 😊 Tror aldri jeg har fått nei? Eller jo, en gang sa han "du kommer aldri til å få den stiv".. Så tok jeg på kuken hans, og den var allerede knallhard. Mao var det en spøk. Anonymkode: 303df...e6e 1 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. desember 2019 #17 Skrevet 30. desember 2019 4 timer siden, Hvemvethvorharenho skrev: Jeg tør nesten aldri! Er redd for å bli avvist, og redd for at mannen skal se på meg som "slutty".... Ønsker å tørre, men hva tenker dere egentlig? Ja ja!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #18 Skrevet 30. desember 2019 Her er det nærmest 50/50, men litt oftere jeg som tar initiativ enn ham, rett og slett fordi han ofte er litt treg med å ta initiativ før vi er i senga. Da er jeg gjerne litt trøtt allerede, og vi har begrenset med tid. Har ikke skjedd at jeg er blitt avvist. På snart 20 år. Har imidlertid hendt et par ganger at han har annonsert at han skal ha meg straks vi kommer hjem fra byen, men har sluknet innen jeg har stelt meg, selv om jeg steller meg kjapt for å unngå akkurat dette. Det er det nærmeste avvisning jeg opplever, og ikke så farlig, ettersom jeg da vet at jeg blir vekket på natten, eller får om morgenen. Anonymkode: 5d5ad...785
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #19 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har avvist dama mi flere ganger. Noen ganger på pur faen etter diverse diskusjoner ,noen ganger fordi jeg var sliten,og noen ganger fordi hun avviste meg. Men hun blir så sur når jeg avviser henne ,fyfaen. Hun kan kjefte på meg å da mener jeg skikkelig kjefte meg ut. "Hva mener du at du orker ikke ,du kan ikke si nei til meg hvem er du a? Hvis jeg skal ha pikk så skal jeg ha pikk nå din idiot osv osv". Jeg nesten dør av latter når hun begynner sånn ,jeg vet det hjelper ikke på situasjon men uansett. Crazy kvinne. Men jeg elsker henne for det . Anonymkode: 9df7c...461 3
Paw Patrol Skrevet 30. desember 2019 #20 Skrevet 30. desember 2019 4 timer siden, Hvemvethvorharenho skrev: Jeg tør nesten aldri! Er redd for å bli avvist, og redd for at mannen skal se på meg som "slutty".... Ønsker å tørre, men hva tenker dere egentlig? Selvsagt... i mitt tidligere forhold på 10 år pluss kan jeg telle på to hender hvor mange ganger hun tok iniativ! Hun jeg styrer med gjør det titt og ofte. Deilig å få bekreftelse på at noen også har lyst på deg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå