Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 (endret) Hva synes kvinner flest om massering av Clitorisen som eit ledd oppvarmingen til sex. ? Clitorisen er "kronjuvelen " til kvinners orgasme, og kvinners orgasme går igjennom denne. Det råder ein ein goddel fustrasjon blandt mange menn om håndtering en kvinners edle deler og om hvorvidt det bidrar til ubehag under bearbeiding av dem. ? Endret 30. desember 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Hva synes kvinner flest om massering av Clitorisen som eit ledd oppvarmingen til sex. ?. Clitorisen er "kronjuvelen " til kvinners orgasme, men , og det de fleste orgasmer hos kvinner "går igjennom bearbeiding ac Clitorisen". Imidlertid råder det troleg ¨ein goddel fustrasjon blandt mange menn hvordan de skal håndtere en kvinners edle punkter utan at det fører til ubehag. ? Om du bare bruker hånden må du regne med at de blir brukt hånd på deg også. Om du derimot slikker blir det sug på deg. Ufravikelig krav for dem jeg spriker for 🙂 og aldri har noen nektet Anonymkode: fca80...c2f 1
SinEater Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Wow. Punktum etter spørsmålstegn. Den var ny. 😂 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Lurer på hva for en oppvarming det skulle vært UTEN å røre klitoris. Det er jo et must. Leeeenge og helst med vekslende tunge og fingre Anonymkode: 61cb1...2c2 11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Unnskyld, men det var et utrolig dumt spørsmål. Selvfølgelig trenger kvinner at klitoris (og området rundt) blir berørt som en del av oppvarming til sex. De aller fleste kvinner liker jo det da, så sant ikke mannen gnur løs på klitten som han prøver å slite den av. Anonymkode: f914e...7da 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 5 timer siden, Anonym Bruker skrev: Hva synes kvinner flest om massering av Clitorisen som eit ledd oppvarmingen til sex. ? Clitorisen er "kronjuvelen " til kvinners orgasme, og kvinners orgasme går igjennom denne. Det råder ein ein goddel fustrasjon blandt mange menn om håndtering en kvinners edle deler og om hvorvidt det bidrar til ubehag under bearbeiding av dem. ? Jeg tviler sterkt på at det råder mye frustrasjon blant menn om dette. Her tror jeg du prøver å gjemme deg og din uvitenhet bak andre. Alle menn (med få unntak) vet at klitoris er veldig viktig for kvinners nytelse. Anonymkode: d6bd3...be2 7
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler sterkt på at det råder mye frustrasjon blant menn om dette. Her tror jeg du prøver å gjemme deg og din uvitenhet bak andre. Alle menn (med få unntak) vet at klitoris er veldig viktig for kvinners nytelse. Anonymkode: d6bd3...be2 Nei , det råder nok ikkje så mye fustrasjon blandt menn om at klitoris er "krontappen" for kvinners nytelse /orgasme., og var vel heller ikkje det som var spørsmålet her . Flere kvinner hevder imidlertid at de ikkje føler særleg nytelse når menn begynne "gnir" på denne tappen, og det er her ein sår tvil om teknikk.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 12 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Nei , det råder nok ikkje så mye fustrasjon blandt menn om at klitoris er "krontappen" for kvinners nytelse /orgasme., og var vel heller ikkje det som var spørsmålet her . Flere kvinner hevder imidlertid at de ikkje føler særleg nytelse når menn begynne "gnir" på denne tappen, og det er her ein sår tvil om teknikk. Klitoris er sensitiv, og det trenger ikke nødvendigvis være behagelig hvis du håndterer den for hardt. Ikke gå rett på heller nødvendigvis, ta deg tid, se hva hun liker, alle er forskjellige. Jeg synes det ofte er digg å bli klådd på mens jeg fortsatt har på klær.. Anonymkode: 63c60...57f 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 Det menn ofte gjør feil er å gni for hardt og fort og med tørre fingre. Det må være mykt og lett og helst ikke med tørre fingre, da må du gjerne slikke litt eller bruke hennes safter. Å slikke bør heller ikke foregå med hard kraft, men med lett tunge og mykt. og ikke suge på klitten. Gjerne også en finger inni mens du slikker forsiktig på klitorisen. Men dette er som sagt min opplevelse, andre kvinner kan føle annerledes. Det beste er å føle seg litt frem og se hvordan kvinnen reagerer, gjerne spør hva som føles best For min egen del, så trenger jeg ikke klirotisstimulering, kommer best av penetrering, men som sagt, dette er individuelt fra kvinne til kvinne .
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Skrevet 30. desember 2019 Det menn ofte gjør feil er å gni for hardt og fort og med tørre fingre. Menn gjer ofte feil , og noen som har skjønt poenget her.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #11 Skrevet 30. desember 2019 6 timer siden, Anonym Bruker skrev: Hva synes kvinner flest om massering av Clitorisen som eit ledd oppvarmingen til sex. ? Clitorisen er "kronjuvelen " til kvinners orgasme, og kvinners orgasme går igjennom denne. Det råder ein ein goddel fustrasjon blandt mange menn om håndtering en kvinners edle deler og om hvorvidt det bidrar til ubehag under bearbeiding av dem. ? Både oppvarming og under sex. Det er mange kvinner som ikke kommer med vanlig sex altså penetrering og må få stimulert klitten for å få orgasme. Det må mannfolk vite. Og kvinner vi må bli flinke å si i fra ka man kommer av og blir tent av.. 🎄🤩 Anonymkode: efa4e...c72 1
bodyhack_petter Skrevet 30. desember 2019 #12 Skrevet 30. desember 2019 6 timer siden, Anonym Bruker skrev: Hva synes kvinner flest om massering av Clitorisen som eit ledd oppvarmingen til sex. ? Clitorisen er "kronjuvelen " til kvinners orgasme, og kvinners orgasme går igjennom denne. Det råder ein ein goddel fustrasjon blandt mange menn om håndtering en kvinners edle deler og om hvorvidt det bidrar til ubehag under bearbeiding av dem. ? 3
MuffinStud Skrevet 30. desember 2019 #13 Skrevet 30. desember 2019 7 hours ago, Anonym Bruker said: oppvarmingen til sex Vil også påpeke at det er forskjell på foreplay og sjekking.
Callisto83 Skrevet 30. desember 2019 #14 Skrevet 30. desember 2019 "Håndbearbeidelse av Clitoris som ledd i oppvarming" - Hva er dette for slags ingeniør språk, skal du ha sex, eller skal du lete etter olje i Barentshavet? 😜 14
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #15 Skrevet 30. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du bare bruker hånden må du regne med at de blir brukt hånd på deg også. Om du derimot slikker blir det sug på deg. Ufravikelig krav for dem jeg spriker for 🙂 og aldri har noen nektet Anonymkode: fca80...c2f Ikke tilfelle her ihvertfall. Jeg presser ikke og tvinger ikke folk til å gjøre ting de ikke er komfortable med, eller straffer de for det. Sex er ikke en byttehandel. Anonymkode: da63f...4b1 1
Ellsworth Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 Fiat Clitoris pleier å trenge litt oppvarming ja, designet for sørligere strøk som den er. 1
Era Vulgaris Skrevet 30. desember 2019 #17 Skrevet 30. desember 2019 50 minutter siden, Callisto83 skrev: "Håndbearbeidelse av Clitoris som ledd i oppvarming" - Hva er dette for slags ingeniør språk, skal du ha sex, eller skal du lete etter olje i Barentshavet? 😜 Hahaha, jeg tenkte også at det var et merkelig språk! Synes denne var morsom: "Kvinner kan se en make up tutorial på you tube to ganger, for så å legge perfekt make up. Menn kan være seksuelt aktive i 20 år, og likevel ikke finne klitoris". Hvis det er så vanskelig, er det ikke rart forvirringen om hvordan klitoris skal behandles når du først finner den, er stor. 6
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2019 #18 Skrevet 30. desember 2019 (endret) 59 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Hahaha, jeg tenkte også at det var et merkelig språk! Synes denne var morsom: "Kvinner kan se en make up tutorial på you tube to ganger, for så å legge perfekt make up. Menn kan være seksuelt aktive i 20 år, og likevel ikke finne klitoris". Hvis det er så vanskelig, er det ikke rart forvirringen om hvordan klitoris skal behandles når du først finner den, er stor. Største utfordringen er oftest lokalisere / finne denne lille ærten som tydeleg ligger nokså godt skjult. Slik sett en større utfordringer en å lete etter olje i "Barentshavet " Er ein så heldig å finne den så skal den ettersom eg forstår behandles med varsemd. Noen har kanskje fått inn lærdomen med morsmjølka medan andre har tilegnet seg ein viss kompetanse igjennom kvalifisert læring. Dersom dama ikkje får sin velfortjente orgasme ,så er det selvsagt menn sin feil , som ikkje har fått tilstrekkeleg kompetanse på hvordan kvinners "edle deler" skal behandles. Takker for infoen, og synes du har gjitt en utfyllende leksjon om hvordan "krontappen" skal behandles, men fortsatt virker det å vera eit slags mystrium. Endret 30. desember 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #19 Skrevet 31. desember 2019 Les! Kjempeviktig om de mentale og erogene aspektene: https://badgirlsbible.com/bad-boys-bible-how-to-pleasure-a-woman Tips: https://badgirlsbible.com/foreplay-tips Slikking er viktig: https://badgirlsbible.com/how-to-eat-pussy Orgasme skal være selvfølge: https://badgirlsbible.com/how-to-make-a-girl-orgasm Dette her er så dekkende, bra og viktig at burde vært skolepensum i seksualundervisningen for gutter. Spre det, post på facebook vil venner og bekjente, vis til kjærester og partnere. Thank me later! Anonymkode: 61cb1...2c2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 Jeg liker ikke at andre «roter» med klitten min. Jeg kommer ikke hvis de gjør det, det er forstyrrende og irriterende. Både under forspill og sex. Jeg kommer lett ved penetrering. Veldig lett. Skal klitten brukes, skal jeg styre det selv Anonymkode: a3dfd...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå