Gå til innhold

Sexlukt

Fremhevede innlegg

Gjest fniseline
Skrevet

Kanskje "problemet" er i andre enden? Har diskutert dette mange ganger med venninner... og jeg kjenner lukter, altså med nesen, bedre enn mange andre... Det hender at jeg synes noe el noen lukter og el. av meg osv. og så kjenner ingen andre det liksom... Kanskje du bare kan lukte litt mer? Sex lukter jo uansett da...

Hilsen fniseline

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vell.. selv om man dusjer så er man jo ikke helt ren der nede' date=' når man har vært på do feks. jeg og typen dusjer/vasker alltid før sex.. da er man jo helt ren[/quote']

Helt ren-hvordan definerer du det? En normal frisk menneskekropp har milliarder på milliarder av bakterier inni og utenpå.

• 5 uker senere...
Skrevet

Er du sikker på at det er du som lukter? Gutter har jo også en tendens til å lukte ganske sterkt nedentil (i mange tilfeller har de ofte enda sterkere kjønnslukt enn kvinner), da de fleste gutter lukter noe liknende makrell i tomat. Er ikke sikkert det er du som lukter? :) Det er bare å være ekstra oppmerksom på når denne lukten oppstår, om den kommer når du er i nærheten av hans kjønnsorgan. Eller kanskje er du helt sikker på at det kommer av deg?

Dessuten er det mange gutter som eelsker kjønnslukten til kvinner:)

Gjest Kålungen
Skrevet
da de fleste gutter lukter noe liknende makrell i tomat.

:o Har ALDRI vært borti en mann som lukter noe i nærheten av makrell i tomat :hoho:

:hoho:

Gjest prust
Skrevet

Det kan jo hende at det ikke er du som lukter alt alene, men dere to sammen?

Har hatt noen partnere og den jeg har nå slår alt når det gjelder lukt. Han har en veldig sterk lukt og lukta setter seg hos meg også. En blanding av meg og ham. Han tenner veldig på det, mens jeg synes den av og til blir vel sterk.

Gjest GreenSky
Skrevet

Er ikke bare du som lukter. Den sterke lukta som du refererer til, skyldes nok også lukten til fyren, og sammen blir det en spesiell odør. Er bare sånn det er, det. Du får ha en flaske x-it på nattbordet. :P

Skrevet

Sæd er basisk, sjeden er sur. Kombinasjon = litt rar lukt. Helt normalt.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...