Gjest smelly Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har et problem, og det er at jeg føler at det lukter så sterkt av meg under sex. Har jo hørt om sexlukt og at det naturligvis skal lukte litt der nede, men føler liksom at hele rommet blir fylt av denne (i alle fall for meg) sjenerende lukten. Dette gjør at jeg rett og slett blir kvalm av tanken på sex, og tanken på at han skal slikke meg, er direkte motbydelig. *grøss* Er det bare jeg som har det sånn? Og er det slik at noen kvinner bare lukter forferdelig, eller er det noe annet som feiler meg? (har sjekket meg for kjønnssykdommer, men da tok jeg ikke celleprøve)
Gjest smelly Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Har du god hygiene, da? <: Dusjer hver eneste dag, noen ganger 2 ganger om dagen så det kan ikke være der problemet ligger :-?
Daydreamer Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Hva syns typen din da? Er jo litt turn on at det lukter brunst da
Gjest gjesten Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Ingen lukt er å foretrekke. Greit at det lukter etter at diverse vesker har blitt blandet, men hvis ikke burde man ikke lukte. Dumt at dette er så inviduelt.
Gjest smelly Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Hva syns typen din da? Er jo litt turn on at det lukter brunst da Har ikke fått noen klager foreløbig, men så er det vel ikke akkurat alle menn som tør å si "gud, så grusomt du lukter" heller da :-?
Gjest 321 Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 Tja... kan vel være noe galt med balansen der nede. Sjekk litt på nettet. Finnes respektfrie piller som skal gjennopprett syre (?) balansen, er det det?? Bakteria flora kanskje...... Funker med disse pillene da, i allefall til en viss grad.
Gjest smelly Skrevet 1. juni 2005 #8 Skrevet 1. juni 2005 Har også tenkt på om det kan være noe med bakteriefloraen. Men når sant skal sies så lukter det ikke like sterkt når jeg "bruker fingrene der" selv. Kan det være som gjesten sier at lukten er et resultat av miksen av kroppsvæsker? Kjenner jo lukten når jeg er alene også, men ikke i like stor grad.
Gjest m40 Skrevet 1. juni 2005 #9 Skrevet 1. juni 2005 Fra naturens side er miljøet i skjeden surt (ph < 7), mens sædvæsken er basisk. Når dette blandes, skjer det en kjemisk reaksjon som endrer duftene der nede. Prøv en gang med kondom på han under hele samleiet, og dere vil oppdage at det ikke lukter like karakteristisk "etter-sex" av henne etterpå.
Paprikken Skrevet 1. juni 2005 #10 Skrevet 1. juni 2005 Man kan skape stor ubalanse i underlivet dersom man dusjer for ofte. Ubalansen kan dermed føre til vond lukt.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #11 Skrevet 2. juni 2005 Jepp, problemet kan være at du vasker deg for mye. Bakteriell vaginose skaper dårlig lukt og kan bli forårsaka av feil pH i underlivet. Dette har vært diskutert mange ganger før på forumet, søker du etter det vil du finne mye. Dette er noe du kan snakke med legen om også.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #12 Skrevet 2. juni 2005 Ingen lukt er å foretrekke. Greit at det lukter etter at diverse vesker har blitt blandet, men hvis ikke burde man ikke lukte. Dumt at dette er så inviduelt. :o Og hvordan kan man i det hele tatt klarer å ikke lukte noe? Alle mennesker lukter, alt lukter, det finnes ingenting som lukter ikke no... At du foretrekker lite lukt, er en ting, men ingen lukt, alvorlig talt! Ikke rart man blir usikre og redde for å ha munnsex. Til trådstarter, enten er du helt normal, og lukter "vanlig" for deg. Eller så vasker du deg for mye, og bruker for sterk såpe, og kroppen kompenserer for dette ved å skape flere bakterier i skjeden. ER du fryktelig usikker ville jeg snakket med legen din. MEN, det er helt normalt å lukte når man har sex!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #13 Skrevet 2. juni 2005 Dersom du tror noe er i ubalanse så kan du prøve Vivag ( heter de ikke det?) De lager riktig miljø og dersom det er ubalanse som lager lukt bør den da minke i alle fall.
Gjest gjesten Skrevet 2. juni 2005 #14 Skrevet 2. juni 2005 :o Og hvordan kan man i det hele tatt klarer å ikke lukte noe? Alle mennesker lukter, alt lukter, det finnes ingenting som lukter ikke no... At du foretrekker lite lukt, er en ting, men ingen lukt, alvorlig talt! Ikke rart man blir usikre og redde for å ha munnsex. Akkurat, jeg foretrekker ingen lukt. Men dette er jo omtrent umulig. Alt varierer. Chill litt da.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #15 Skrevet 2. juni 2005 Chill? Kan du gi meg et eksempel på noe, i hele verden som ikke lukter noe? Alt lukter, eller dufter, alt ettersom 8)
Gjest gjesten Skrevet 2. juni 2005 #16 Skrevet 2. juni 2005 Er du treg? Jeg sier at jeg foretrekker ingen lukt. Det er min mening. Men jeg eg sier ikke at det finnes noe som ikke lukter i det hele tatt.
Gjest Dazed Skrevet 2. juni 2005 #17 Skrevet 2. juni 2005 vell.. selv om man dusjer så er man jo ikke helt ren der nede, når man har vært på do feks. jeg og typen dusjer/vasker alltid før sex.. da er man jo helt ren
Tekumseeh Skrevet 3. juni 2005 #18 Skrevet 3. juni 2005 Hvis det er "stygg" lukt, kan det være en infeksjon (bakteriell vaginose) el.l., men har man det, vil man oftest også være plaget av utflod, kløe/svie osv i tillegg. Vivag stikkpiller kan være værdt forsøket uansett da, de gjør ikke noe galt. En kur med Flagyl (antibiotika-tabletter) til både deg og partner kan også hjelpe hvis det er problemer med bakteriefloran (da må man ha legetime og få resept.)
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #19 Skrevet 3. juni 2005 Er du treg? Jeg sier at jeg foretrekker ingen lukt. Det er min mening. Men jeg eg sier ikke at det finnes noe som ikke lukter i det hele tatt. Du foretrekker ingen lukt der nede under sex? har du opplevd det eller?
kristianna Skrevet 4. juni 2005 #20 Skrevet 4. juni 2005 Hvilken såpe bruker du i underlivet? Prøv disse spesialsåpene uten parfyme, men ikke mer enn en gang om dagen. Du blir ren der nede av å bare skylle også. Husk å ikke spyle for mye, da vannet trenger inn i skjeden. Dette kan føre til feil PH verdi, tørrhet og rare lukter. Er du bekymret, så ta en tur til gynekologen. Better safe than sorry...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå