Gå til innhold

Klisje å tagge venninne i innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og snart godt nyttår! Saken er at jeg ble kjent med ei jente over nett i oktober, og vi har blitt gode venne. Chatter, prater og finner på mye rart. Har møttes en del ganger og kommer til å gjøre det mer i framtiden. Hun har hjulpet i vanskelige tider, noe hun er fullt klar over. Heldigvis har ingen av oss noen følelser utenom vennskap (gutt og jente), og det er jeg veldig glad for😌🤗

Hopper rett på sak jeg: er det klisje å tagge hun i innlegg på Facebook hvor det står "tag someone who has made 2019 a better year for you." Osv? 

Har lyst til å gjøre det så hun vet jeg setter pris på hun. Hu er sjeldent på Facebook så kanskje hun ikke ser det før i mars 😝🤺🚴‍♂️

Kunne jo sendt på messengers, men redd det blir kleint stemning etterpå hehe

Er dette litt klisje å gjøre? Vi er 16 begge to, så vi er ungdommer ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med klisje, mener jeg om hun tror jeg har følelser for hun bla bla bla..

Skrevet

En gang er koselig. 👍🏼❤️
Flere ganger på kort tid er kleint. 

Anonymkode: c1988...a9f

• Liker 2
Skrevet

Siden hun er sjeldent på facebook, tipper jeg hun ikke er typen som liker den salgs beskjeder og "motivasjonsord" på fb. Jeg ville personlig ikke gjort det. Man gjør på en måte et personlig vennskap til offentlig skue når man legger det ut på fb, og det er det ikke alle som liker. 

Anonymkode: 60903...b04

• Liker 1
Skrevet

Kleint. Ikke gjør det. Si det heller til henne personlig.

Anonymkode: 92ae9...dae

• Liker 1
Skrevet

Ta screenshoot av bilde, eller send link av innlegget i Messenger. Det jeg pleier å gjøre istedenfor å tagge 😊

Anonymkode: 54eb9...e3c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...