AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Del Skrevet 30. desember 2019 Hvor kjøper du treningsstrikk / miniband? Hilsen nybegynner som synes det er vanskelig å velge da jeg ikke aner noe om kvalitet på disse strikkene Anonymkode: 1f3b1...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2019 #2 Del Skrevet 30. desember 2019 Sportsbutikk på nett eller der du bor. Er du utrent, begynner du med et lett strikk. Alt dette får du hjelp med i butikken om du drar dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Del Skrevet 30. desember 2019 Jeg tenkte mer i form av kvalitet og pris, ser det er store prisforskjeller, og antar det er kvalitets-forskjeller. Jeg er ukjent med dette produktet, er det slik at dess dyrere = mer kvalitet. Hvilke er gode nok liksom? Hvor mange kroner bør en legge i dette for at en kjøper en vare som varer?! TS Anonymkode: 1f3b1...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg er fornøyd med de fra booty builder, på tross av navnet. Kjøpe de kanskje på x-life? Likte ikke x-life sine egne så godt. Anonymkode: bd2fd...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå