Elena for the win Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Jeg sliter med å spare penger til reiseliv generelt, pga at shopping er altfor gøy. Nå som det ikke er plass til mere klær i skapet, så tenkte jeg å spare penger til reiseferier. Har ikke bestemt noe sparesum i mnd enda, hva sparesum til reisegøy har dere hver mnd? Har lyst til å starte med helgeferier i storbyer, deretter litt forskjellig, blant annet jorda-rundt-reise. Må bare lære meg å spare. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Hvis du kjøper klær og ting unødvendig, bør du unngå å sette deg i den situasjonen. Unngå klesbutikker og sånt. Finn deg en rimelig hobby du kan drive med i stedet;) Anonymkode: 44160...b76
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Sparer 1500 pr mnd til ferier. Anonymkode: 142e7...458
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Shopping er noe av det minst morsomme jeg vet om, skjønner ikke hva som er gøy med det jeg. Men hvilken sum du skal spare til reiser kommer jo helt an på hvor god inntekt du har, og hvor mye penger du vil bruke på det vs. andre ting. Anonymkode: cb81b...adc 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Kan du ikke spare den samme summen du vanligvis bruker på shopping? Anonymkode: e555c...274 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Jeg bruker YouNeedABudget.com for å få oversikt og prioritere både det jeg trenger og det jeg har lyst på. Når man har oversikt over alle regninger i løpet av et år, får man også oversikt over hva man kan spare til av moro. Anonymkode: cbf22...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå