Eped Skrevet 30. desember 2019 #1 Del Skrevet 30. desember 2019 14 DPO, 4 dager på overtid, 3 negative tester og 1 positiv. Jeg og forloveden har prøvd i ca 2 måneder. Vi tok en Lloyds Pharmacy tidlig test som viste to tydelige streker med morgenurin. Samme kveld tok jeg kontrolltest med RFSU sin tidligtest, og da var det bare én strek.. Morgenen etter var det fortsatt bare én på ny kontrolltest fra RFSU. Begge merkene har lik følsomhet på 10, så jeg forstår ikke hvorfor vi fikk positivt av Lloyd og to negative av RFSU...? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eped Skrevet 30. desember 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 30. desember 2019 Her er rekkefølgen de er tatt i.. 1 er Lloyds, 2 og 3 er RFSU og 4 er A1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. desember 2019 #3 Del Skrevet 30. desember 2019 Hvis du er 4 dager over ikm, så skulle du fått positiv uansett hvilken test du bruker, tidligtest eller ei. Det kan kanskje se ut som at du har hatt en kjemisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Del Skrevet 2. januar 2020 Lloyds blir alltid slik når tiden er ute. Aldri kik på dem etter tiden som står på pakken, hadde de testen første 2 månedene når vi begynte å prøve å fikk sånn på allesammen. Anonymkode: 91866...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå